کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

جذابیت نظافت برای سرمایه‌گذارها

شرکت نظافت فورتی‌تولز به گروه زی‌ووو می‌پیوندد

سال گذشته گروه زی‌ووو (Zvoove) استارتاپ لوی (Leviy) را که یک ارائه‌دهنده خدمات نظافت است، خریداری کرده‌ بود.

این گروه اخیراً نیز شرکت فورتی‌تولز (Fortytools) را خریداری کرده که یک فناوری منابع انسانی (HR tech) در زمینه خدمات تجاری نظافت است. این دومین خرید گروه زی‌ووو در زمینه نرم‌افزارهای تجاری مرتبط با بازار و صنعت نظافت است.

گروه زی‌ووو که یک شرکت نرم‌افزار به عنوان سرویس (SaaS) آلمانی است، یک استارتاپ تجاری در زمینه نظافت به نام فورتی‌تولز را که در آرنسبورگ مستقر است، خریداری کرده است.

مدل نرم‌افزار به عنوان سرویس (SaaS) شرکت فورتی‌تولز هم‌اکنون در ۵۰۰ شرکت نظافتی دیگر هم استفاده می‌شود. این مدل مدیریت مشاغل کوچک مثل حسابرسی و ثبت زمان را در چهارچوب کاری خودشان آسان می‌کند.

گروه زی‌ووو می‌گوید این خرید به آنها کمک خواهد کرد عملکردهای فناوری اطلاعات را که در پلتفرم برنامه‌ریزی منابع سازمانی (ERP) صنعت نظافت موجود است، بهبود بخشند.

به گفته گروه زی‌ووو، یک نظرسنجی در سال گذشته نشان داد برای حدود ۸۳ درصد از ارائه‌دهندگان خدمات نظافت، دیجیتالی‌شدن یک اولویت است. همچنین باید گفت که گروه زی‌ووو دارای اختیارات اجرایی گسترده‌تری است، زیرا در همه زمینه‌های کار میدانی به استخدام کارکنان موقت کمک می‌کند.

گروه زی‌ووو قبلاً هم شرکت لوی را که پلتفرم ارتباطی ارائه‌کنندگان خدمات نظافت در هلند است، خریداری کرده بود.

مدیرعامل گروه زی‌ووو، اولیور مور گفت: «ما به عنوان کارشناسان بازار، اغلب از ارائه‌دهندگان کوچک خدمات نظافت می‌شنویم که به یک راه‌حل کارآمدتر نیاز دارند.»

او افزود: «ما بسیار خوشحالیم که خریدن فورتی‌تولز به ما این امکان را می‌دهد که راه‌حل مبتنی بر ERP-SaaS را با کاربردی آسان و شهودی به این مشاغل ارائه دهیم. فورتی‌تولز یک خرید عالی برای سبد محصولات ماست.»

سباستین گاوک، از بنیان‌گذاران فورتی‌تولز هم گفت: «چشم‌انداز ما همیشه این بوده که مزایای دیجیتالی‌شدن را در اختیار کسب‌وکارهای کوچک قرار دهیم. ما خوشحالیم که می‌توانیم در آینده با کمک گروه تخصصی زی‌ووو بر این موضوع تمرکز بیشتری داشته باشیم. به‌ویژه خوشحالیم که مشتریان ما به لطف راه‌حل‌های جدید مدیریت کیفیت و استخدام، مستقیماً از این موضوع بهره‌مند خواهند داشت و می‌توانیم به زودی خدمات کامل حقوق و دستمزد را به آنها ارائه دهیم.»

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/5gtb
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.