کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

تأمین مالی متقاضیان سرمایه در اینوتکس ۲۰۲۴ تا سقف ۲۵۰ میلیارد ریال

جذب سرمایه خرد برای شرکت‌های فناور با استفاده از ابزار نوین تأمین مالی جمعی

به گفته ستاد خبری اینوتکس در این دوره از نمایشگاه در بخش «تأمین مالی جمعی» امکان جذب سرمایه خرد برای شرکت‌های فناور و نوآور فراهم شده است.

سیزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری اینوتکس ۲۰۲۴ میزبان شرکت‌های متقاضی جذب سرمایه به روش تأمین مالی جمعی است. متقاضیان جذب سرمایه با این روش، می‌توانند تا تاریخ ۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳، اطلاعات خود را تکمیل نمایند.
به گزارش ستاد خبری نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴، رویداد تأمین مالی جمعی با هدف جمع‌آوری سرمایه‌های خرد و تزریق آن به اقتصاد کسب‌وکارها در جهت گسترش و توسعه آن‌ها، در جریان نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ و در ۴ روز برگزار شود. متقاضیان جذب سرمایه با این روش، می‌توانند تا تاریخ ۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳، اطلاعات خود را تکمیل نمایند.
 تأمین مالی جمعی یا کرادفاندینگ، ابزار مالی نوین برای جذب سرمایه و مبتنی بر سرمایه‌های خرد است. مزایای تأمین مالی جمعی، باعث توجه به این شیوه جذب سرمایه شده است و در کشور ما نیز مورد توجه قرار گرفته که با مجوز از شرکت فرابورس ایران انجام می‌شود.
طرف سرمایه‌پذیر یا متقاضی یا شروع‌کننده پروژه، سرمایه‌گذاران، تأمین‌کنندگان یا کسانی که منابع مورد نیاز را تأمین می‌کنند و واسط بین این دو که همان سکو یا پلتفرم تأمین مالی جمعی نامیده می‌شود ارکان تأمین مالی جمعی هستند.
 متقاضیان برای ثبت‌نام می‌توانند به این آدرس مراجعه کنند و یا با شماره 02191002422 تماس حاصل نمایند.
سیزدهمین دوره از نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری، «اینوتکس ۲۰۲۴»، از ۱۸ لغایت ۲۱ اردیبهشت در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/5jeu
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.