جمعیت عظیمی که پیر می‌شود

چرا مشاغل حوزه مراقبت‌های بهداشتی مهم هستند؟

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

پیش‌بینی می‌شود هزینه‌های بهداشتی در سراسر آمریکا تا سال ۲۰۲۶ با نرخ متوسط ۵.۵ درصد رشد کند. این یک درصد سریع‌تر از رشد تولید ناخالص داخلی ملی در همان زمان است و پیش‌بینی می‌شود تا سال ۲۰۲۶، مراقبت‌های بهداشتی نزدیک به ۲۰ درصد از تولید ناخالص داخلی را در ایالات متحده آمریکا تشکیل دهد.

طبق داده‌های اداره آمار کار ایالات متحده، پیش‌بینی می‌شود اشتغال در مشاغل مرتبط با مراقبت‌های بهداشتی از سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۶ به میزان ۱۸ درصد رشد کند که بسیار سریع‌تر از میانگین مشاغل دیگر است. ۱۰ شغل از ۲۰ شغلی که پیش‌بینی می‌شود تا سال ۲۰۲۶ بیشترین درصد افزایش اشتغال را داشته باشند، از صنعت مراقبت‌های بهداشتی هستند.

تا سال ۲۰۲۳، طبق پروژه‌های اداره سرشماری، تقریباً یک‌پنجم جمعیت، ۶۵ سال و بالاتر خواهند بود. این اولین‌بار در تاریخ است که تعداد آمریکایی‌های بالای ۶۵ سال از تعداد آمریکایی‌های زیر ۱۸ سال پیشی می‌گیرد که یک دلیل بزرگ برای افزایش هزینه‌های مراقبت‌های بهداشتی در آمریکاست و به‌واسطه افزایش جمعیت سالمند، مشاغل موجود در حوزه مراقبت‌های سلامت و سالمندان رشد زیادی خواهند کرد. همچنین باید منتظر نیازهای جدید و راهکارهای خلاقانه و بهینه برای رفع این‌ نیازها بود. به‌طور مثال مشاغلی مانند رونویسی پزشکان از صوت و مکالمه‌های آنلاین و تلفنی یکی از این مشاغل جدید است.

در کنار این شغل می‌توان به شغل خدمات صورت‌حساب‌های پزشکی اشاره کرد. صورت‌حساب پزشکی به انجام کدگذاری پیچیده هنگام ارائه مطالبات بیمه نیاز دارد. این نیاز بیماران به ایجاد یک شغل جدید منجر شده است. روندهای خدمات مراقبتی هر روز جزئی‌تر می‌شوند و مراکز متعددی برای مراقبت از بخش‌های مختلف بدن و بیماری‌های ارثی و مزمن مانند قند خون بیشتر خواهد شد. همچنین با افزایش جمعیت سالمند، مراکز توان‌بخشی و فیزیوتراپی با خدمات متنوعی ظهور خواهند کرد.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/nb1h
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.