کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

حضور 400 شرکت بزرگ و کوچک در اینوتکس

دبیر نمایشگاه اینوتکس 2022 از تفاوت‌های این دوره با سال‌های گذشته می‌گوید

سجاد عباسی فشمی، دبیر یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری با اعلام خبر پایان ثبت‌نام حضور در این نمایشگاه گفت: «نمایشگاه اینوتکس 2022 با حضور حدود ۴۰۰ شرکت و استارتاپ در فضایی به وسعت پنج هزار متر برگزار خواهد شد. فضای ارائه غرفه در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری، نسبت به سال‌های گذشته افزایش‌ یافته و با توجه به استقبال خوب شرکت‌ها و استارتاپ‌های متقاضی، ظرفیت ثبت‌نام برای دریافت غرفه تکمیل‌ شده است.»

او تصریح کرد: «در نمایشگاه امسال، حضور حدود ۴۰۰ شرکت دانش‌بنیان و صنعتی داخلی قطعی شده است. همچنین پاویون روسیه و پاویون هند برقرار است.» به گفته فشمی، نمایشگاه امسال با استقبال صنایع بزرگ کشور همراه بوده تا در کنار استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان برای برطرف‌کردن نیازهای فناورانه خود در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲ حضور داشته باشند.

در این زمینه با برگزاری ریورس پیچ، صنایع بزرگ و فعال کشور در طول چهار روز برگزاری اینوتکس به معرفی نیازهای فناوری خود به استارتاپ‌ها، شرکت‌های دانش‌بنیان و مخترعان خواهند پرداخت. دبیر یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری با اشاره به تفاوت دیگر اینوتکس ۲۰۲۲ با دوره‌های گذشته گفت: «امسال بر خلاف سال گذشته که دو استیج برگزار شد، شاهد برگزاری سه رویداد استیج خواهیم بود.

یک استیج با موضوعات عمومی کسب‌وکاری در حوزه فناوری، دیگری با موضوعات تخصصی بررسی ترندهای آینده فناوری و سومین استیج نیز موضوع بررسی حکمرانی فناورانه در حوزه دانش‌بنیان خواهد بود.»

فشمی در پایان افزود: «همچنین رویداد جینو که مرتبط با بازی‌سازها و گیمرهاست، یکی از بخش‌های جذاب اینوتکس ۲۲ است که در طول چهار روز برگزاری نمایشگاه برنامه‌های متنوعی خواهد داشت. امسال اختتامیه رویداد کنز نیز با اختتامیه اینوتکس همزمان است که در آن به پژوهشگران جوان کشورهای اسلامی جوایزی اهدا خواهد شد.»

گفتنی است نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲ از سه‌شنبه ۲۰ اردیبهشت تا جمعه ۲۳ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۸ در محل پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/vrtt
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.