خانه جدید کوئست گلوبال

خرید KLLM

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

KLLM شرکت کوئست گلوبال را خریداری کرد. این دو شرکت در ۱۴ ژوئیه اعلام کردند شرکت حمل بار کامیون کنترل‌شده با دما KLLM، شرکت حمل‌و‌نقل یخچالی کوئست گلوبال را خریداری کرده است. KLLM گفت این مالکیت باعث می‌شود تا آنها به خدمات اصلی خود از طریق جاده، منطقه‌ای، اختصاصی، بین وجهی و تدارکات را اضافه کنند.

جیم ریچاردز، مدیرعامل KLLM در بیانیه‌ای گفت: خرید کوئست گلوبال ارائه خدمات ممتاز KLLM را با ارسال سریع و کنترل‌شده دما به سراسر کشور افزایش می‌دهد. کوئست گلوبال سال‌ها یک شرکت خوب و ایمنی‌محور بوده است. فرهنگ و ارزش‌های آنها با خانواده شرکت‌های ما منطبق است و ما از داشتن آنها به عنوان بخشی از خانواده KLLM هیجان‌زده هستیم.»

قرار است کوئست گلوبال از این پس با عنوانKLLM Expedited Services مکمل خدمات حمل‌ونقل یخچالی موجود باشد. این شامل حامل‌های کمتر از کامیون Frozen Food Express، حامل تسریع شده Koolshot Expedited و بخش بین‌وجهی است.

جیسون دیکرسون، مدیرعامل کوئست گلوبـــــــــــــال، گفت: «کوئست گلوبال کار و زندگی من بوده است و من نمی‌توانستم خانه‌ای بهتر ازKLLM برای آن پیدا کنم. طی پنج دقیقه پس از ملاقات با جیم ریچاردز، متوجه شدم که KLLM به دلیل ارزش‌های خانوادگی، احترام به کارمندان و تعهد به ارائه بهترین خدمات به مشتریان، گزینه مناسب است. هدف من هم یافتن بهترین خانه برای کارمندان خود در سال‌های آینده بود.»

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/eb53
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.