کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

خبرهای خوب در راه است

رونمایی ولوو از کامیون جدید بدون آلایندگی

شرکت ولوو یک کامیون جدید بدون آلایندگی با نیروی هیدروژن را «روز بازار سرمایه» رونمایی کرده و در معرض دید عموم قرار داد.

ولوو، شرکتی سوئدی و سازنده خودروهای سنگین و قطعات مربوط به آن است. از تولیدات این شرکت می‌توان به تریلی، کامیون، اتوبوس، تجهیزات ترابری و سازه‌ای، سامانه‌های دریایی و صنعتی، تجهیزات هوافضا و ارائه خدمات مالی اشاره کرد. کامیون‌سازی ولوو از معدود سازندگانی است که در وب‌سایت رسمی شرکت، بخش فارسی را راه‌اندازی کرده ‌است.

مدیران ارشد این شرکت اخیراً اعلام کردند که گروه ولوو به دنبال گسترش برنامه‌های کامیون‌های خودران و برقی خود برای گرفتن سهم بازار قسمت‌های کلیدی در ایالات متحده است. افزایش درآمد و سود هم‌ از فاکتورهای مهم اشاره‌شده ‌است.

مارتین لوندستت، مدیرعامل گروه ولوو، در ارائه اخیر این شرکت به مناسبت روز بازار سرمایه گفت: «هم‌‌اکنون شرکت ولوو قصد دارد زنجیره تأمین خود را گام به گام تقویت کند.» وی در ادامه اشاره کرد: «این از لحاظ تاریخی یکی از کمبودهایی است که ما نتوانسته‌ایم از پتانسیل کامل به دلیل عدم انعطاف‌پذیری زنجیره تأمین استفاده کنیم. هم‌اکنون این کاری است که مداوم ادامه ‌دارد و پیگیری می‌شود.»

این شرکت خاطرنشان کرد: «تاریخ‌های مختلفی برای شروع حمل‌ونقل محموله‌های مستقل پیشنهاد می‌شود که از اواسط این دهه با یک تغییر آرام شروع خواهد شد و چندین سال طول می‌کشد تا بتواند تمام مناطق ایالات متحده را پوشش دهد. بنابراین در آینده نزدیک خبرهای خوب بیشتری در راه است.»

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/0b6o
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.