کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

دانش‌بنیان‌ها در نمایشگاه غذای استانبول

حمایت صندوق نوآوری از حضور در یک نمایشگاه

شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در نمایشگاه محصولات غذایی و نوشیدنی استانبول پاویون خواهند داشت. این نمایشگاه دهم تا سیزدهم شهریور ۱۴۰۰ در استانبول ترکیه برگزار می‌شود. صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری اعلام کرده که با حمایت این نهاد و وزارت جهاد کشاورزی و سازمان شیلات ایران، پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در این نمایشگاه برپا می‌شود.

این صندوق از شرکت‌های علاقه‌مند به حضور در این نمایشگاه خواسته است که در سامانه غزال به نشانی ghazal.inif.ir ثبت‌نام کنند. صندوق نوآوری و شکوفایی هدف خود از این حمایت را «کمک به توسعه بازار صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان» اعلام کرده و حمایت از حضور این شرکت‌ها در نمایشگاه‌های متعبر بین‌المللی به دو صورت حضور مستقل و برپایی پاویون را یکی از برنامه‌های خود در این راستا برشمرده است.

بنا بر اعلام این صندوق، شرکت‌های دانش‌بنیان تاکنون در ۱۵ نمایشگاه خارجی پاویون داشته‌اند و بیش از ۲۰۰ شرکت دانش‌بنیان در این نمایشگاه‌ها شرکت کرده‌اند.نمایشگاه محصولات غذایی و نوشیدنی استانبول یکم تا چهارم سپتامبر (دهم تا سیزدهم شهریور) از ساعت ۱۰ تا ۱۸ به وقت استانبول برگزار می‌شود. در این چهار روز قرار است برندهای پیشرو صنایع غذایی، بسته‌بندی و تأمین‌کنندگان خدمات غذایی آخرین محصولاتشان را عرضه کنند. هزاران برند از ده‌ها کشور در این نمایشگاه حضور دارند و ایران در سال‌های گذشته هم حضوری چشمگیر در این نمایشگاه داشته است.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/hr3l
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.