کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

دومین رویداد سکوی پرتاب برگزار می‌شود

سکوی پرتاب، دورهمی سالانه اکوسیستم کارآفرینی جنوب است که هر ساله با حضور فعالان حوزه کارآفرینی، استارتاپی و نوآوری جنوب، با هدف توسعه و شناخت هرچه بیشتر اکوسیستم کارآفرینی جنوب و رشد این زیست‌بوم برگزار می‌شود.

خانه نارنجی، برگزارکننده این رویداد قرار است این رویداد را برای دومین بار در اسفندماه برگزار کند. در رویداد امسال رضا قربانی، عضو هیئت‌مدیره نصر تهران؛ رضا جمیلی، سردبیر هفته‌نامه کارنگ و امیر ناظمی، معاونت سابق وزارت ارتباطات به‌عنوان سخنران حضور خواهند داشت. پارک علم و فناوری هرمزگان حامی رویداد سکوی پرتاب است.

حسین حاجی‌زاده، هم‌بنیان‌گذار خانه نارنجی می‌گوید: «اهداف سکوی پرتاب گرد هم آوردن اعضای اکوسیستم استارتاپی جنوب در پایان هر سال است. اعضای اکوسیستم در این رویداد تجربیات خود را به هم انتقال می‌دهند، شبکه‌سازی می‌کنند و به گفت‌وگو خواهند نشست.»

او ادامه می‌دهد: «مخاطبان این رویداد مدیران ارشد سازمانی، استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای آنلاین، مدیران فنی، متخصصان، توسعه‌دهندگان، برنامه‌نویسان و علاقه‌مندان به فناوری‌های پیشرفته هستند.»

او ضمن اشاره به اهمیت اکوسیستم استارتاپی در جنوب کشور اظهار می‌دارد: «نگاه به جنوب، نگاه به ظرفیت‌ها و فرصت‌های کشف نشده‌ای است که می‌توان با بهره‌برداری از آن‌ها اکوسیستم جنوب را آن‌طور که شایسته‌ آن است نشان داد و توجه بازیگران اکوسیستم استارتاپی را به جنوب جلب کرد.»

خانه نارنجی اولین کارگزار استارتاپی استان هرمزگان است که با نگاهی ویژه به زیست‌بوم استارتاپی و کارآفرینی استان هرمزگان و ایران تأسیس شد و با اهدافی روشن پا به این عرصه گذاشت. خانه نارنجی با هدف تولید، پرورش و خدمات‌دهی به استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای نوپا در قالب استودیو استارتاپی و برگزاری رویدادهای استارتاپی و کارآفرینی (با اهداف مختلف) در چند سطح فعالیت می‌کند . خانه نارنجی به‌طور تخصصی در اکوسیستم استارتاپی جنوب کشور مشغول به فعالیت است.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/aw7g
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.