رایانش ابری درعالم گردشگری

ایزست یک کسب‌وکار بین‌المللی ابری در حوزه گردشگری است

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در صنعت مسافرت و گردشگری نیز مثل بسیاری از حوزه‌های دیگر، کسب‌و‌کارها به دنبال تحول دیجیتال و راهکارهای نوآورانه در محصولات و خدمات خود هستند.

سیستم‌های رزرواسیون یکپارچه، اتوماسیون سفر آنلاین و… جای خود را در این صنعت باز کرده‌اند، با این حال کسب‌و‌کارهای گردشگری، به‌ویژه آژانس‌ها و خطوط هواپیمایی و هتل‌ها تحت‌فشار قرار گرفته‌اند تا از رویکردهای متعارف و سنتی به سمت روش‌های مدرن تجارت پیش روند.

استراتژی تجاری اصلی کسب‌و‌کارها در صنعت گردشگری، کوتاه‌تر و سریع‌تر کردن فرایند توزیع و ارائه محصولات و خدمات است و در این راه استفاده از فناوری‌های رایانش ابری بهترین گزینه است.

شرکتی به نام ایزست در ابتکاری نوآورانه با عرضه سرویس‌های ابری خود به استارتاپ‌های گردشگری، آژانس‌ها و شرکت‌های مسافرتی کمک می‌کند کیفیت خدمات خود را بهبود بخشند و در هزینه‌هایشان نیز صرفه‌جویی کنند.

e-Zest شرکتی دانش‌بنیان و هندی است که سال‌هاست در زمینه ارائه خدمات رایانش ابری فعالیت می‌کند. این شرکت با شعار «رهبر جهانی فناوری دیجیتال باشید»، مأموریت خود را ارائه راه‌حل‌های دیجیتالی نوآورانه به استارتاپ‌ها و کسب‌و‌کارهای گردشگری و تضمین موفقیت آن‌ها تعیین کرده است. ایزست دارای بیش از 800 نیروی فنی در چهار کشور مختلف دنیاست و با آمازون و مایکروسافت در حوزه ابری (کلود) شراکت تجاری دارد.

فعالیت اصلی ایزست در حوزه درگاه‌های پرداخت و بلیت الکترونیکی است اما این شرکت اتوماسیون نرم‌افزاری تخصصی گردشگری را هم توسعه داده است. مدیران این شرکت می‌گویند با راهکارهای خود به کسب‌وکارها کمک می‌کنند که بر بستر فضای ابری، با کمترین میزان هزینه، بیشترین سهم ممکن را از بازار سفر و گردشگری به دست آورند.

تیم‌های تخصصی و فناوری‌های برتر در حوزه سفر دو مزیت ایزست است. ایزست ادعا می‌کند راه‌حل‌های ابری این شرکت نه‌تنها در افزایش وفاداری مشتریان و بهبود تراز تجاری کسب‌و‌کارهای گردشگری مؤثر است، بلکه با تجزیه و تحلیل عملکردهای حیاتی کسب‌و‌کارها مانند کیفیت محصولات و خدمات، زنجیره‌های تأمین، برنامه‌ریزی‌ها و نوع ارتباط با مشتریان، افق‌های جدیدی را پیش روی آن‌ها قرار می‌دهد.

ایزست چگونه کار می‌کند؟
در فروش محصولات و خدمات صنعت گردشگری، وقت و هزینه‌ای که سرویس‌دهنده و سرویس‌گیرنده صرف می‌کنند، تعیین‌کننده است. این شرکت می‌گوید استراتژی و نقشه راه ابری سفر و بانک ‌اطلاعاتی ابری بزرگی را در صنعت توریسم و سفر در اختیار دارد و با محاسبات سریع و بدون تأخیر، مشتریان بیشتری را جذب می‌کند.

ایزست فضای ذخیره‌سازی را بر سرورهای جهانی در اختیار استارتاپ‌ها و دیگر بیزینس‌های گردشگری قرار می‌دهد و با تطبیق محیط‌های درونی و بیرونی، به آن‌ها کمک می‌کند تا همیشه قابل‌اعتماد، قوی و آنلاین باشند. خدمات‌گیرندگان خود را در مسیر دستیابی به کم‌ریسک‌ترین حوزه سرمایه‌گذاری تنها نمی‌گذارد.

بستر ابری ایزست به کسب‌و‌کارها در دستیابی به موفقیت در برنامه‌های سفر هوشمند یاری می‌رساند. و در نهایت ارائه اتوماسیون نرم‌افزاری ایزست در مقیاس سازمانی، مدیریت پروژه‌ها و فعالیت‌های کسب‌و‌کارهای گردشگری را آسان‌تر می‌کند.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/28ig
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.