رشد دو برابری فروش برای مجموعه کیان در سال 1400 / رکورد فروش روزانه بیمه خودرو در آیتول شکسته شد

زمان مطالعه: 3 دقیقه

رشد دو برابری فروش برای هلدینگ کیان دارنده استارتاپ‌های آیتول و کاریبل در سال ۱۴۰۰نسبت به سال گذشته، ثبت شد. آنطور که در سومین مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده هلدینگ«کیان افق هیربد» اعلام شد این روند در سال ۱۴۰۱ نیز سیر صعودی داشته؛ به طوری که در ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۱، آمار فروش محصولات مجموعه کیان، برابر با کل سال ۱۴۰۰ بوده است. همچنین در این مجمع اعلام شد که رکورد فروش روزانه بیمه در سرویس آیتول در سال گذشته شکسته شده است.

شاهین شاهمیر، مدیرعامل شرکت کیان افق هیربد، در سومین مجمع عمومی ضمن توضیح درباره روند تکمیلی سبد محصول و خدمات مجموعه کیان از زمان تولد تاکنون، آماری از میزان فروش و درآمد این مجموعه ارائه کرد. به گفته شاهمیر، با توجه به رشد دو برابری فروش مجموعه کیان در سال ۱۴۰۰نسبت به سال گذشته، عملکرد این شرکت مطلوب ارزیابی شده است.

شاهمیر در ادامه گزارش عملکرد و دستاوردهای کیان در سال گذشته را ارائه کرد . او ثبت رکورد فروش روزانه بیمه، رکورد پرداخت در یک روز و  بیش از یک میلیون و ۲۰۰هزار نصب اپلیکیشن را از مهم‌ترین دستاوردهای این مجموعه در سال ۱۴۰۰ برشمرد.

به گفته او، برون سپاری کانال‌های فروش و صدور، تبلیغات محیطی، ایجاد سیستم کسب درآمد آیتول و جذب فروشندگان، ریبرندینگ و باز تعریف هویت بصری سازمان، انعقاد قرارداد با درگاه‌های واسط فروش(ایشوئری) و افزایش ۳۸ درصدی آگاهی از برند آیتول از مهم‌ترین اقدامات کلیدی در بخش بازاریابی و فروش سازمانی شرکت کیان افق هیربد در سال گذشته بوده است.

 همچنین تأسیس «نیوکیان» به عنوان بازوی اصلی هلدینگ برای توسعه کسب‌وکار، تکمیل سبد بدهی خودرو، امضای قرارداد با بیش از ۲۰۰ شرکت و نماینده بیمه، استفاده از پتانسیل کارپرداز به عنوان بازوی لجستیکی، فراهم‌سازی فروش قسطی بیمه‌‌های بدنه و شخص ثالث و تأسیس فروشگاه قطعات خودرو(آیتول شاپ) از مهم‌ترین اقدامات کلیدی در حوزه گسترش کسب‌وکار کیان بوده است.

مدیرعامل کیان درخصوص اقدامات کلیدی در راستای مدیریت وجوه و بخش مالی شرکت، به ارزش‌گذاری و جذب سرمایه از شرکت شناسا (در مرحله اول)، به میزان ۱۹میلیارد تومان اشاره کرد و با بیان اینکه رویکرد کلی مدیریت هزینه‌ها بر مبنای خلق ارزش بوده، عنوان کرد: «ساختار هزینه کیان در بخش‌‌های نیروی انسانی، تبلیغات و مارکتینگ، مرکز تماس و پشتیبانی، زیرساخت، خرید تجهیزات و هزینه‌­های جانبی است.»

شاهمیر همچنین درباره «اقدامات کلیدی در حوزه مسئولیت اجتماعی» نیز به حمایت از خیریه محک (از محل درآمد بیمه) و ارائه مشاوره به بیش از ۱۱ استارتاپ و کسب‌وکار نوپا و … اشاره کرد.

در ادامه این مجمع، میزان درآمد کیان در بخش‌های مختلفی چون بیمه، طرح ترافیک، عوارض آزادراهی، عوارض سالیانه، پارک حاشیه‌ای، خلافی و … اعلام شد و میزان هزینه‌های مجموعه، مورد بررسی قرار گرفت که بر این اساس، عمده آمارهای این بخش مربوط به هزینه نیروی انسانی برآورد شد.

بنا بر آمارهای اعلام شده، هلدینگ کیان افق هیربد تا پایان سال گذشته، برای ۸۷ نفر اشتغال‌‌زایی کرده که در حال حاضر تعداد همکاران این مجموعه به بیش از ۱۰۰ نفر می‌رسد.

در این جلسه، علاوه بر ارائه گزارش سال مالی ۱۴۰۰ توسط هیئت‌مدیره و بازرس قانونی شرکت و صورت‌های مالی، انتخاب بازرس قانونی اصلی و عضو علی البدل شرکت کیان افق هیربد بررسی و تصویب شد.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/loy1
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.