کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

رشد 50 درصدی تپسی

نگاهی گذرا به گزارش منتشرشده در کدال

شرکت تپسی در گزارش منتشرشده خود در کدال، میزان فروش سه ماهه این شرکت را منتشر کرد که بر این اساس تپسی توانسته است درآمد 103 میلیارد تومانی در سه ماهه ابتدایی سال 1401 کسب کند که این رقم در سه ماهه ابتدایی سال 1400 نزدیک به 48 میلیارد تومان ثبت شده بود. با توجه این ارقام، تپسی توانسته است در این بازده زمانی رشد 50 درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل تجربه کند.

اطلاعات منتشرشده در این گزارش، میزان درآمد و فروش تپسی در خردادماه 1401 را حدود 45 میلیارد تومان اعلام کرده است. نوع خدماتی که از تپسی در کدال منتشر شده، اعم از کمیسیون دریافت از سفیران یا رانندگان تپسی است که بر اساس این گزارش، تنها میزان کمیسیون دریافتی از سفیران و درآمد حاصل از آن تا پایان سال مالی منتهی به 31 خرداد 1401 نزدیک به 98 میلیارد تومان بوده است.

جمع کل درآمد عملیاتی شناسایی‌شده شرکت از ابتدای سال مالی تا دوره منتهی به 31 اردیبهشت 1401 نزدیک به 58 میلیارد تومان بوده است.

قابل ذکر است که تپسی در سال مالی 1400 درآمد و فروش خود را 266 میلیارد تومان اعلام کرده بود که این رقم در مقایسه با سال قبل آن، رشد قابل توجهی را نشان می‌داد.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/v7wk
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.