کارنگ رسانه اقتصاد نوآوری است. در کارنگ ما تلاش داریم کسبوکارهای نوآور ایرانی، استارتاپها، شرکتهای دانشبنیان و دیگر کسبوکارها کوچک و بزرگی که در بخشهای مختلف اقتصاد نوآوری در حال ارائه محصول و خدمت هستند را مورد بررسی قرار دهیم و از آینده صنعت، تولید، خدمات و دیگر بخشهای اقتصاد بگوییم. کارنگ رسانهای متعلق به بخش خصوصی ایران است.
فروش کالاهای ورزشی دیکز نسبت به سال ۲۰۱۹، ۵۰ درصد افزایش یافته است. لورن هوبارت، مدیرعامل شرکت گفته است: «ما دریافتهای دیرهنگام زیادی از بهار داشتیم که روی موجودی بازگشت به مدرسه ما قرار گرفت و موجودی سنگینی انباشته شد. ما در این سه ماهه بهشدت مراقب بودیم تا موجودی خود را کم کنیم تا بتوانیم کالاهای تعطیلات را خریداری کنیم و سال ۲۰۲۳ را درست شروع کنیم.»
ناودیپ گوپتا، مدیر مالی این شرکت گفته آنها در خلاصشدن از شر محصولات اضافی بسیار موفق عمل کرده است. اما تلاش برای رسیدن به موقعیت موجودی مناسب تا سه ماهه چهارم ادامه خواهد داشت. نیل ساندرز، مدیرعامل گلوبال دیتا در ایمیلی گفته که دیک میتواند شرایط خود را در طول زمان اصلاح کند.
ساندرز گفته است: «نتایج امروز دیکز بسیار خوب است. اینکه شرکت علاوه بر سودهای بالایی که در سالهای گذشته ایجاد کرده، در زمانی که اکثر خردهفروشیها شاهد کاهش تقاضا هستند، رشد دارد، این برند را استثنایی میکند. از نظر ما، دیک یک ستاره بسیار روشن در آسمان تاریک خردهفروشی باقی میماند.»
مفاهیم جدید فروشگاه این شرکت نیز نقاط روشنی هستند. دیکز در حال راهاندازی پاپآپهایی در قالب ویرهاوس ارزانقیمت است تا پاسخ بازار را قبل از تبدیل آنها به فروشگاههای بلندمدت بررسی کند. به گفته هوبارت، مفهوم تجربی خانه ورزش این شرکت کاملاً فوقالعاده بوده است. هرچند در مراحل آزمایشی قرار دارد.