سفته الکترونیکی برای فروش بیمه

ازکی‌وام و دریافت بیمه‌نامه قسطی در کمتر از پنج دقیقه

زمان مطالعه: 2 دقیقه

سال گذشته احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد از فراهم شدن امکان خرید سفته به صورت اینترنتی و ۲۴ساعته در بانک‌های ملی، قرض‌الحسنه رسالت و آینده خبر داد. با رونمایی از سامانه سفته و برات الکترونیکی مردم می‌توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری و به‌طور ۲۴ساعته به ‎سفته و برات الکترونیک دسترسی داشته باشند.

بعد از گذشت حدود چند ماه از رونمایی از سامانه سفته‌ و برات الکترونیکی برای سه بانک مذکور، حال شرکت ازکی‌وام با همکاری بانک ملی ایران از این امکان برای فروش بیمه به صورت اقساطی استفاده کرده و طی مراسمی از محصول «سفته الکترونیکی برای فروش بیمه» در شعبه ملی‌پلاس فخر رازی رونمایی کرد.

در ابتدای این مراسم، علیرضا ماهیار، معاون فناوری اطلاعات بانک ملی ایران ضمن اشاره به اینکه هدف از افتتاح شعبه ملی‌پلاس بانک ملی ایران ایجاد یک ارتباط مؤثر میان استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان و شبکه بانکی کشور بوده است؛ توضیح داد: «یکی از حوزه‌هایی که در بانک ملی روی آن تمرکز داریم، حوزه‌های مختلف فین‌تک است. لندتک‌ها، اینشورتک‌ها و حتی ولث‌تک‌ها ظرفیت بی‌نظیری را ایجاد کرده‌اند و ترکیب این سه نوع پلتفرم است که مفهوم نئوبانک را ایجاد می‌کند و بانکداری سنتی را به چالش می‌کشد.»

ماهیار گفت: «امروز اتفاق خوبی افتاده است. ما می‌توانستیم روال سنتی استفاده از سفته را ادامه دهیم؛ اما جهت همین ارتباط مؤثر میان شبکه بانکی و فین‌تک‌ها به عنوان یک‌قدم مؤثر به سمت سفته و برات الکترونیکی رفتیم. امروز شاهد این هستیم که پس از آشنایی مجموعه ازکی‌وام با محصول سفته الکترونیک و با همکاری شرکت‌های سککوک و اعتماد هوشمند آینده، یک محصول نوین بانکی با قابلیت‌های بی‌نظیر در یک پلتفرم فین‌تکی پیاده‌سازی و اجرا شده است.»

در ادامه محمدمهدی مؤمنی، مدیرعامل ازکی‌وام در خصوص این محصول جدید عنوان کرد: «هدف ما در مجموعه ازکی از همان ابتدا این بود که بتوانیم عمق بازار خدمات بیمه را افزایش دهیم و مردم علاوه بر بیمه‌های اجباری از سایر خدمات بیمه نیز استفاده کنند.» مؤمنی عنوان کرد: «نتیجه تلاش‌های ما در ازکی و ازکی‌وام و همچنین مراجعه به شرکت اعتماد هوشمند آینده که تأمین‌کننده خدمت امضای الکترونیکی است و شرکت سککوک که ارائه‌دهنده سفته الکترونیک است، این است که امروز شاهد آن هستیم که کاربران در کمتر از پنج دقیقه می‌توانند از پلتفرم ازکی‌وام بیمه‌نامه قسطی تهیه کنند. خوشبختانه تا به همین لحظه استقبال خوبی از این محصول شده است.»

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/qzwp
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.