کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

سه میلیون پوند برای استارتاپ مراقبت در منزل

کرلاین‌لایو و یک جذب سرمایه بزرگ

کرلاین‌لایو، یک استارتاپ مستقر در بریتانیا از سال ۲۰۱۴ برای بهبود مراقبت در منزل کار می‌کند. این شرکت توسط جاش هاف پس از تجربه ناامیدکننده‌اش در برخورد با ارائه‌دهندگان مراقبت‌های خانگی در حالی که پدربزرگش به مراقبت نیاز داشت، تأسیس شد.

این شرکت به‌تازگی بودجه جدیدی را جذب کرده تا در بخش مراقبت در خانه در بریتانیا و در سطح بین‌المللی نوآوری کند. بیش از سه میلیون پوند در دور سرمایه‌گذاری به رهبری اوگلن جمع‌آوری شد. جاش هاف، یکی از بنیانگذاران کرلاین‌لایو و مدیر بخش مراقبت در منزل در حال حاضر با چالش‌های بسیاری روبه‌رو است.

از کمبود کارکنان گرفته تا کمبود بودجه که اغلب ارائه مراقبت‌های باکیفیت را برای مشتریان دشوار می‌کند. او می‌گوید:«برای مبارزه با این موضوع، مأموریت ما ساده‌سازی فرایندهای مبتنی بر کاغذ و سایر فرایندهای قدیمی، بهبود ارتباطات مراقبان و در نهایت دادن زمان بیشتری به آنها برای انجام کاری که دوست دارند، یعنی مراقبت است.»

هدف کرلاین‌لایو ارائه ابزاری مبتکرانه و ابری به صاحبان و مدیران آژانس‌های مراقبت در منزل است که به افزایش کارایی، ظرفیت و انطباق از طریق دیجیتالی‌کردن گردش کار، خودکارسازی رویه‌ها، افزایش فرصت‌های درآمدی و کاهش هزینه‌های سربار منجر می‌شود. هدف کلی کرلاین‌لایو این است که کار مراقبت را کارآمدتر کند تا زمان بیشتری را ارائه‌دهندگان مراقبت با کسانی که نیاز به مراقبت دارند، صرف کنند.

جاش هاف می‌گوید: «این سرمایه‌گذاری به ما این امکان را می‌دهد که فروش و فعالیت‌های بازاریابی خود را افزایش دهیم و به ما کمک می‌کند تا به توسعه ارائه محصول خود ادامه دهیم تا نیازهای مراقبان، آژانس‌ها، کسانی که مراقبت می‌شوند و خانواده‌های آنها را برآورده کنیم. ما همچنین سرمایه‌گذاری خود را برای ارائه خدمات استثنایی به مشتریان ادامه خواهیم داد که عامل اصلی تمایز بازار کرلاین‌لایو است.»

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/tkx9
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.