کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

سیزدهمین رویداد چامه برگزار می‌شود / بررسی تأثیر مگاترندها بر زندگی

مجموعه چامه سیزدهمین رویداد خود را با عنوان «زندگی با مگاترندها» برگزار می‌کند.

ندا سپانلو، مجری و برنامه‌ساز فناوری؛ رضا قربانی، بنیان‌گذار کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار و دبیر کمسیون فین‌تک نصر تهران؛ امیر شکوهی‌نیا، مدیرعامل صندوق نوآوری ایجاد و بنیان‌گذار شتاب‌دهنده پیشران؛ سید محمدحسین سجادی نیری، مدیرعامل تکنو تجارت و عضو هیئت‌‌مدیره داوین و دبیر پیشین ستاد فناوری‌های نرم و خلاق به عنوان سخنران حضور دارند.

رویداد «زندگی با مگاترندها» در تاریخ ۱۶ آذر ۱۴۰۲ و با هدف بررسی نگاه‌های مختلف به موضوع مگاترندها و بررسی تأثیر آنها روی زندگی برگزار می‌شود.

«قصه تکنولوژی و بلایی که ابرروند تکنولوژی سر ما می‌آورد»؛ «آینده‌نگاری ابرروندها و نقش ما در مشخص کردن ابرروندهای آینده»؛ «ابرروند تغییرات اقلیمی، مدیریت ابرروندها و آشتی با آن‌ها» و «چرا برخی از ابرروندهای مطرح شده در دنیا به جای خاصی نرسیدند؟» از جمله مباحثی هستند که در این رویداد به آنها پرداخته می‌شود.

بخش دیگر این رویداد گفت‌وگوی ویژه انتقال تجربه است که با حضور علی شریعتی مقدم، بنیان‌گذار گروه بین‌ المللی نوین زعفران و عضو هیئت نمایندگان اتاق ایران برگزار می‌شود.

مگاترندها یا ابرروندها، تغییرات بزرگ‌ و گسترده‌ای هستند که که گاهی می‌توانند کل جهان را تحت تاثیر قرار دهند. ابرروندها می‌توانند در مسائلی مانند رشد فناوری، تغییرات اقلیمی، تغییرات جمعیتی و حتی بیماری‌های جمعی مثل کرونا تاثیرگذار باشند.

این رویداد در تاریخ ۱۶ آذر و در محل باغ بهشت تهران برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق این لینک برای حضور در آن ثبت‌نام کنند.

شایان ذکر است، افراد علاقه‌مند می‌توانند با استفاده از کد تخفیف 13thghorbani از تخفیف ۵۰ درصدی برای حضور در این رویداد بهره‌مند شوند. این کد تخفیف برای ۳۰ نفر نخست که از آن استفاده کنند در نظر گرفته شده است.


لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/gccr
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.