کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

شبکه‌سازی و تعامل فعالان رمزارزی ایران در اولین عصرانه راه‌کار

کسب‌وکارهای رمزارزی دور هم جمع شدند

پنج‌شنبه هفته گذشته در یک برنامه دورهمی 4 ساعته که به بهانه رونمایی از کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار برگزار شد بیش از 100 نفر از فعالان کسب‌وکارهای رمزارز و بلاکچین ایران دور هم جمع شدند و با یکدیگر به بحث و گفت‌وگو پرداختند. این رویداد که در خانه کارمان لواسان برگزار شد مهمانانی از مجلس شورای اسلامی، سازمان نصر تهران، صرافی‌های شناخته‌شده رمزارزی ایران و بنیان‌گذاران و مدیران دیگر کسب‌وکارهای بلاکچینی داشت.

در بخشی از این رویداد حسام حبیب‌الله معاون فناوری و اطلاعات بانک شهر و محسن ابراهیمی مدیر مرکز نوآوری بانک شهر که حامی برگزار این رویداد بود با اشاره به توسعه رمزارزها در جهان تاکید کردند باید در کشور با حمایت از کسب‌وکارهای این حوزه از فناوری غیرمتمرکز و مواهب آن بهره برد.

مجتبی توانگر رییس کمیته اقتصاد دیجیتال مجلس شورای اسلامی هم در بخشی از این مراسم با اشاره به فراگیری رمزارزها در جهان و تلاش‌های مجلس برای حمایت از کسب‌وکارهای این حوزه تاکید کرد با رشد و گسترش کسب‌وکارهای مبتنی بر رمزارز و بلاکچین، می‌توان امیدوار بود که یک اکوسیستم قدرتمند در این حوزه شکل بگیرد و خدمات و محصولات فناورانه‌ای به خصوص در حوزه مالی به کاربران ایرانی ارائه شود.

همچنین در این رویداد رضا جمیلی سردبیر هفته‌نامه رمزارز با اشاره به انتشار 27 شماره از این مجله اهداف و راهبردها و چشم‌انداز این نشریه رسمی حوزه رمزارز را تشریح و تاکید کرد ساخت اکوسیستم‌های کارآفرینانه در حوزه‌های جدید فناوری جز با همراهی فعالان کسب‌وکاری آن حوزه ممکن نخواهد شد.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/6y9v
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.