رسانه اقتصاد نوآوری ایران

شرکت ریدلی اسکات، فیلم اتریوم را می‌سازد

بر اساس یک کتاب پرفروش

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

بریتانیایی-آمریکایی «اسکات فری پروداکشنز» در حال کار روی یک فیلم بلند با الهام از کتاب ماشین بی‌نهایت اثر «کامیلا روسو» است. کتابی که داستانش درباره این است که چگونه ارتش هکرهای رمزنگاری اینترنت بعدی را با اتریوم می‌سازد؛ کتابی پرفروش درباره اتریوم.

گویا کارگردان و تهیه‌کننده شناخته‌شده هالیوود یعنی «ریدلی اسکات» به همراه «تام موران» و «ورا مایر» از اسکات فری در تولید این فیلم حضور خواهند داشت. «شیام مادیراجو» فیلم‌نامه فیلم را می‌نویسد و کارگردانی می‌کند، در حالی که «فرانسیسکو گوردیلو»، یکی از بنیان‌گذاران صندوق سرمایه‌گذاری رمزارز Avenue Investment و روسو به‌عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی فیلم حضور خواهند داشت.

روسو در مورد این پروژه سینمایی گفته که حضور اسکات و خدمه‌اش برای تولید فیلم ماشین بی‌نهایت فوق‌العاده هیجان‌انگیز است.

کتاب «ماشین بی‌نهایت: چگونه ارتش هکرهای رمزنگاری اینترنت بعدی را با اتریوم می‌سازد» در سال 2020 منتشر شده است. این کتاب توضیح می‌دهد که چگونه ویتالیک بوترین گروهی از توسعه‌دهندگان و سرمایه‌گذاران را متقاعد کرد تا برای ایجاد یک شبکه جهانی گرد هم آیند و چالش‌هایی را که در طول این مدت با آنها روبه‌رو بودند، شرح داده است.

این کتاب مورد تمجید قابل توجه رسانه‌های برجسته دنیا قرار گرفته است. ازجمله بلومبرگ بیزینس‌ویک که آن را به‌عنوان یکی از 49 عنوان جذاب سال 2021 تحسین کرد. وال‌استریت ژورنال هم گفته که این کتاب بهترین معرفی برای دنیای اتریوم است.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/oqra
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.