شرکت سرمایه‌گذاری یک ستاره تنیس

درباره سرنا ونچرز و دیگر سرمایه‌گذاری‌های سرنا ویلیامز

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

سرنا ونچرز، یک شرکت ‌سرمایه‌گذاری و متعلق به سرنا ویلیامز، تنیسور آمریکایی است. این شرکت ‌سرمایه‌گذاری خطرپذیر در سال 2014 تأسیس شد. تمرکز سرنا ونچرز بر شرکت‌هایی است که در مرحله بذری یا مراحل اولیه قرار دارند. این شرکت بیشتر به دنبال ‌سرمایه‌گذاری در محصولات مصرفی، خدمات مصرف‌کننده، مراقبت‌های بهداشتی، فناوری اطلاعات، TMT و تجارت الکترونیک است.

سرنا ونچرز تاکنون بر 60 برند ‌در 27 حوزه مختلف سرمایه‌گذاری کرده است. از جمله این شرکت‌ها می‌توان به HUED (پلتفرمی برای تنوع‌بخشی ارتباطات بیماران و پزشکان رنگین‌پوست)، کوپی کنانگان (یک شرکت قهوه در اندونزی)، ایسوسو (یک پلتفرم فناوری مالی) و اوری مادر (برنامه غذایی و ورزشی برای مادران باردار) اشاره کرد.

سرنا در ده یونیکورن جهانی سهامدار است که از میان آنها می‌توان کوین ترکر (پلتفرمی ‌برای ردیابی رمزارزها در تمام مبادلات)، نوم (یک برنامه موبایل برای پایش سلامتی) و دیلی هاروست (سرویس غذاهای گیاهی) را نام برد. همچنین پیش‌بینی می‌شود که سه شرکت دیگر هم از بین شرکت‌هایی که سرنا در آنها ‌سرمایه‌گذاری کرده، در آینده نزدیک به جمع یونیکورن‌ها بپیوندند.

جالب است بدانید که شرکت ‌سرمایه‌گذاری سرنا ونچرز تنها یکی از ‌سرمایه‌گذاری‌های تجاری سرنا ویلیامز است. بر اساس گزارش فوربس، در سال 2021 این قهرمان تنیس 45 میلیون دلار به دست آورد و رتبه دوم را پس از نائومی‌ اوزاکا در بین ورزشکاران زن، کسب کرد. ویلیامز یکی از سهامداران تیم میامی دلفین‌ها و عضو هیئت مدیره پوشمارک است. افزون بر این، در آوریل 2021 یک قرارداد تلویزیونی هم با آمازون امضا کرد.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/hudb
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.