فراخوان مرکز نوآوری ایران‌زمین برای جذب طرح‌های استارتاپی و نوآورانه / با هدف استفاده از تجارب موجود برای هم‌افزایی و توسعه‌ اکوسیستم کسب‌وکارهای ‌نوپا

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مرکز نوآوری ایران‌زمین به مناسبت شب یلدا، با هدف استفاده از تجارب موجود برای هم‌افزایی و توسعه‌ اکوسیستم کسب‌وکارهای ‌نوپا، پذیرای طرح‌های استارتاپی و نوآورانه با محوریت حوزه‌های فین‌تک (فناوری‌های مالی)، تجارت الکترونیک، بلاکچین، هوش مصنوعی و بیگ‌دیتا است.

با توجه به زیرساخت‌های موجود در مرکز نوآوری ایران‌زمین، در کنار امکان دسترسی به زیرساخت بانکداری باز بانک ایران‌زمین، شرایط بسیار مناسبی برای حضور کسب‌وکارهای نوپا، صاحبان ایده و طرح‌های نوآورانه در قالب برنامه‌های شتاب‌دهی و سرمایه‌گذاری کسب‌وکار فراهم آمده است.

نوآور گرامی، شما می‌توانید برای درخواست پذیرش طرح، مدارک و مستندات خود را از تاریخ ۲۸ آذرماه لغایت ۲۸ دی‌ماه، از طریق درخواست پذیرش روی وب‌سایت مرکز نوآوری ایران‌زمین برای ما ارسال کنید.

پس از پایان مدت فراخوان، تمامی طرح‌های دریافتی طی مدت‌زمان یک ماه، توسط تیم شتاب‌دهی و کمیته ارزیابی، متشکل از متخصصان حوزه، ارزیابی و نتایج اعلام می‌شود.

جهت شرکت در این فراخوان می‌توانید طرح‌های خود را تا پایان بازه زمانی مذکور، در این قسمت ثبت کنید.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/m1n6
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.