کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

فراخوان «جشنواره پیشگامان» منتشر شد / شرایط ارائه محصولات برتر فناورانه در اینوتکس ۲۰۲۴

«جشنواره پیشگامان» شامل پاویون محصولات فناورانه برتر کل کشور و بخش رونمایی از محصولات با فناوری بالا در نمایشگاه اینوتکس 2024 برگزار خواهد شد.

نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری اینوتکس در فراخوان مربوط به جشنواره پیشگامان اعلام کرده است این بخش با حضور وزرا، معاونین رئیس‌جمهور، صاحبان صنایع و مشتریان محصولات برگزار می‌شود.

همچنین در فراخوان منتشرشده شاخص‌های مورد نظر برای انتخاب محصولات در این بخش ذکر شده است. از جمله این شاخص‌ها می‌توان به معرفی نشدن محصول یا نوع ارتقایافته آن در نمایشگاه‌ها، جشنواره‌ها و رسانه‌های داخلی و خارجی، نبود محصول مشابه داخلی، کامل بودن فرایند تجاری‌سازی و دارا بودن مجوز و تأییدیه فنی از مراجع ذیصلاح اشاره کرد.

نمایشگاه اینوتکس همچنین مزایای شرکت‌هایی که قصد رونمایی از محصول تازه خود را در جشنواره پیشگامان دارند اعلام کرده است.

این شرکت‌ها می‌توانند به صورت رایگان در غرفه ویژه پیشگامان حضور داشته باشند و محصولاتی که در این غرفه رونمایی خواهند شد در سامانه فن‌بازار ملی ایران قرار خواهند گرفت.

در این فراخوان ذکر شده است که رونمایی از محصولات تازه شرکت‌های نوآور با پوشش خبری و تبلیغاتی از طریق ساخت مستند، انجام مصاحبه و هماهنگی پخش در رسانه‌های دیداری، شنیداری و نوشتاری و ارائه جوایز مادی به محصولات برگزیده همراه خواهد بود.

متقاضیان می‌توانند جهت حضور در فرایند ارزیابی انتخاب محصولات برتر فناورانه کشور، از طریق سایت IPF.inotex.com نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند. مهلت ثبت‌نام و ارسال فرم حداکثر تا مورخ 25 اسفند 1402 است.

لازم به ذکر است که نمایشگاه اینوتکس 2024 با سه بخش نمایشگاهی، رویدادهای تجاری و ترویجی و رویدادهای آنلاین در روزهای 18 تا 21 اردیبهشت‌ماه 1403 در محل پارک فناوری پردیس برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/ysu6
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.