فراخوان حضور در اولین رویداد نوآوری‌های حوزه امنیت غذایی

با امکان سرمایه‌گذاری و در اختیار قراردادن زیر ساخت جهت مجموعه‌های‌ شرکت کننده توانمند در رفع نیازها توسط قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص)

زمان مطالعه: 2 دقیقه

امروزه يكي از معضلات عمده در كشورهای در حال توسعه، تهيه غذا براي جمعيت در حال رشد با توجه به محدودیت منابع‌ طبيعي است. گزارش‌ها نشان می‌دهد که برای تأمین غذای جمعیت فعلی جهان در سال ۲۰۵۰، باید دو برابر میزان کنونی مواد غذایی تولید کرد.

ایران نیز از رشد جمعیت و افزایش تقاضای تولید مواد غذایی مستثنی نیست و مسائلی همچون افزایش جمعیت، محدودیت منابع و بحران اقتصادی در آینده می‌تواند امنيت غذايي را با چالشی جدی مواجه کند. از این رو در مسیر تولید پایدار غذا، موانعی همچون محدودیت زمین‌های کشاورزی، کمبود آب، قیمت بالای انرژی، افت سرمایه‌گذاری در زمینه تحقیقات کشاورزی و افزایش ضایعات غذایی نیز منجر به کاهش بهره‌وری می‌شود که نیازمند توجه و ارائه راه‌حل‌های کاربردی توسط صاحب‌نظران این حوزه می‌باشد.

در این زمینه «شبکه فن بازار ملی ایران» قصد دارد اولین رویداد این حوزه را با همکاری و ارائه نیازهای «قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء» و با حضور بازیگران امنیت غذایی و تولید غذای پایدار در کشور برگزار نماید که اطلاعات آن به شرح ذیل اعلام می‌گردد.

اهداف برگزاری:
ارائه نیازهای مرتبط قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء در حوزه‌های
۱- زیست دریا
2- بذر
3- گلخانه

با آمادگی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء جهت سرمایه‌گذاری، در اختیار قرار دادن زیرساخت به رفع‌کنندگان نیاز و شرکت‌های دانش‌بنیان، فناور و استارتاپ‌های دارای ایده، طرح یا محصول در جهت رفع نیازهای مطرح شده و همچنین تعریف فعالیت‌های مشترک و هم‌سرمایه‌گذاری با مجموعه‌های متولی و دارای دغدغه مشترک در جهت بهبود شرایط امنیت غذایی.

زمان و مکان برگزاری: یکشنبه، 15 اسفند ماه 1400 از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲ در محل سالن همایش‌های صندوق نوآوری و شکوفایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری.

در همین زمینه و در راستای نقش تأثیرگذار سازمان/ شرکت شما در محوریت «امینت غذایی»، از حضرتعالی دعوت می‌شود در این رویداد حضور به هم رسانید.

لینک ثبت‌نام:‌ https://evnd.co/DCg02

کسب اطلاعات بیشتر: کارگزار برگزاری شرکت فن‌بازار بین‌الملل ایرانیان ۷۶۲۵۱۲۲۴-۰۲۱

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/bqa0
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.