فراخوان حمایت کسب‌وکارهای نوآور ایرانی از زنان افغانستان

پروژه «کِلکین» با تمرکز بر مهارت و فرصت شغلی در حوزه دیزاین شروع می‌شود

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

«کِلکین»یک دوره سه‌ماهه‌ی مهارت‌آموزی «دیزاین» است که به صورت  آنلاین و داوطلبانه از سوی جمعی از طراحان و کسب‌وکارهای نوآور ایرانی بـرای حمایت از حق تحصیل و کار دختران و زنان افغانستان بـرگـزار می‌شود. زنان و دخترانی که به واسطه‌ حضور طالبان در یک سال گذشته  از ادامه‌ تحصیل در مدارس و دانشگاه‌ها باز ماندند و بسیاری شغل‌های خود را و همچنین درآمد و استقلال مالی خود را نیز مانند دیگر حقوق‌شان از دست دادند.

پروژه مسئولیت اجتماعی «کِلکین» همزمان بـا ۸ مارس، روز جهانی زن آغاز به کار می‌کند.

طراحان پروژه اعلام کرده‌اند از آنجایی که یکی از مهم ترین دغدغه‌ها در کلکین، رها نکردن فارغ‌التحصیلان بعد از اتمام دوره و محیا کردن فرصت‌های شغلی برای دانش‌آموختگان از طریق دورکاری است لذا شرکت‌های نوآور ایرانی که مایل به همراهی با پروژه کلکین هستند می‌توانند در قالب مسئولیت اجتماعی‌ خود به عنوان «حامیان پروژه کلکین» شانس دسترسی فارغ‌التحصیلان را به فرصت‌های شغلی در مجموعه خویش فراهم کنند.

حامیان پروژه کلکین- به‌دور از هرگونه تعهد الزام‌آوری – با حمایت خود از پروژه تنها این امکان را مطرح می‌کنند که چنانچه نیاز به همکار پروژه‌ای یا ثابت دورکار داشتند فارغ‌التحصیلان این دوره را هم پس از ارائه گواهی‌نامه اتمام دوره آموزشی در اولویت انتخاب قرار دهند.

برای اطلاع از جزییات بیشتر و نیز چگونگی حمایت از پروژه کلکین می‌توانید به آدرس vandint.co.uk/kelkin مراجعه کنید.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/ux6w
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.