کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

فرصت‌های جدید استرالیا برای خرده‌فروشان

گسترش خدمات محلی

کیک‌استارتر به کسب‌و‌کارهای نوظهور این فرصت را می‌دهد تا از طریق کمک مالی وست اند ریتیل، با حداکثر ۱۵۰ هزار دلار برای متقاضیان موفق، کسب‌و‌کار خود را در ملبورن غربی مستقر کنند. این کمک‌های بلاعوض که توسط شهردار لرد سالی کپ در ۱۰ اکتبر راه‌اندازی شد و گروه املاک ترنری از آن حمایت می‌کند، فرصت‌های ملکی را برای اپراتورهای مستقل در حوزه جدید وست اند ارائه می‌دهد.

مشاغل موفق ۱۲ ماه پشتیبانی مداوم دریافت خواهند کرد. متقاضیان همچنین می‌توانند علاوه بر کمک‌هزینه، برای کاهش اجاره‌بها یا درصد اجاره درخواست دهند. برخی از افرادی که فقط کسب‌وکار آنلاین داشته‌اند، فروشگاه‌های فیزیکی را برای اولین بار امتحان می‌کنند و تجربیاتی در حوزه روابط عمومی کسب می‌کنند. این یک فرصت فوق‌العاده برای آنهاست تا واقعاً آزمایش، کشف و ریسک کنند.

جمعیت مسکونی ملبورن غربی در حال حاضر بیش از ۷۶۰۰ نفر است و انتظار می‌رود طی ۱۵ سال آینده دو برابر شود. به این ترتیب سرمایه‌گذاری روی ارتباطات موفق توسط توسعه‌دهندگان به نفع همه است. گروه املاک ترنری پیش‌بینی می‌کند که فعال‌سازی وست اند مکمل برنامه‌های احیای شهر ملبورن در منطقه تجاری مرکزی پس از شیوع کووید19 باشد.

رابرت دیسینتیو، مدیر گروه املاک، معتقد است که مدل سنتی لیزینگ به‌خوبی عمل نکرده است. او می‌گوید که این تابعی از ریسک و هزینه بالاست که با ایجاد کسب‌وکارهای جدید مرتبط است. این گروه، کمک مالی کیک‌استارتر را برای تکمیل فرایند سنتی لیزینگ و کمک به ایجاد یک منطقه پرجنب‌و‌جوش و هیجان‌انگیز با مشاغلی که به جامعه محلی خدمات ارائه می‌دهند، ایجاد کرده است. درخواست‌‌های کمک‌هزینه کیک‌استارتر برای خرده‌فروشی وست اند توسط گروهی متشکل از کارشناسان تجاری و مکان‌سازی بررسی می‌شوند تا اطمینان حاصل شود که متقاضیان مزایای اقتصادی و اجتماعی به این منطقه ارائه می‌دهند.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/eold
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.