کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

منتخبان «جایزه عصر تراکنش» معرفی شدند + به‌روزرسانی

این چهارمین سالی است که ماهنامه عصر تراکنش، در ویژه‌نامه پایان سال خود، چهره‌ها، کسب‌و‌کارها و محصولات برگزیده‌‌ در بخش‌های گوناگون صنعت مالی را معرفی می‌کند.

امروز، دوشنبه ۱۴ اسفندماه نیز در رویداد «جایزه عصر تراکنش»، این ماهنامه از تمامی منتخب‌های خود در سال ۱۴۰۲ قدردانی و به آنها تندیس اهدا کرد.

مینا والی، مدیرعامل مؤسسه عصر تراکنش و نایب‌رئیس کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار، در رویداد جایزه عصر تراکنش با اشاره به مسیری که این ماهنامه تاکنون پیموده، عنوان کرد: «ما در رسانه‌های راه‌کار علاوه‌بر پرداختن به کسب‌وکارها، تصویر چهره‌های کسب‌وکاری را روی جلد این نشریه منتشر می‌کنیم، زیرا باور داریم این افراد، قهرمانان اقتصاد ایران هستند.»


او در ادامه اعلام کرد که سال ۱۴۰۲ در رسانه‌های راه‌کار، بالغ بر هشت هزار مطلب برابر با پنج میلیون کلمه درباره کسب‌وکارهای ایرانی منتشر شده است.


تولید محتوای ۷۱۴ هزار کلمه‌ای در ۱۱ شماره ماهنامه عصر تراکنش


مینا حاجی، سردبیر ماهنامه عصر تراکنش در صحبت‌های خود در جایزه عصر تراکنش بیان کرد: «فعالیت این ماهنامه از سال ۱۳۹۶ شروع شده و تا به امروز هر ماه چاپ و توزیع شده و به دست تقریباً تمامی مدیران صنعت مالی رسیده است. تاکنون ۷۹ شماره عصر تراکنش چاپ شده و شماره ۸۰‌ هم ویژه‌نامه ۱۴۰۲ است که در هفته جاری توزیع می‌شود.»

او با اشاره به این نکته که یکی از کارهای مهم ما در عصر تراکنش این است که دست به انتخاب می‌زنیم، گفت: «این انتخاب‌ها طی چهار سال گذشته ویژه‌تر شده‌اند و چهره‌ها، اپلیکیشن‌ها، کسب‌وکارها و محصولات برتر در ویژه‌نامه آخر سال اعلام می‌شدند، اما امسال اولین رویداد جایزه عصر تراکنش برگزار می‌شود که فرصتی برای معرفی و قدردانی از چهره‌های منتخب عصر تراکنش است.»

حاجی خاطرنشان کرد: «در سال ۱۴۰۲، ۱۱ شماره از عصر تراکنش منتشر شده که بیش از ۷۰ متخصص و مدیر و کارشناس حوزه مالی یادداشت تخصصی ارائه داده‌اند. همچنین طی این ۱۱ شماره ۶۰ گزارش تحلیلی درباره روندهای حوزه مالی منتشر شده که در آنها با ۲۳۶ نفر مصاحبه شده است. در بخش‌های متنوع عصر تراکنش ۱۹۰ زن فعال در صنعت مالی و ۳۹۳ مدیر فعال در حوزه فین‌تک طی این ۱۱ شماره معرفی شده‌اند. در باشگاه ماهنامه عصر تراکنش با ۸۵ مدیرعامل کسب‌وکار مصاحبه شده و ۱۰۰ عنوان کتاب معرفی شده است. به صورت کلی در ۱۱ شماره عصر تراکنش بیش از ۷۱۴ هزار کلمه در ۱۵۱۲ صفحه تولید محتوا شده است.»


فاطمه جعفری، مدیر پروژه کاریزما؛‌ زن منتخب صنعت فناوری‌های مالی


انتخاب یک چهره در بین ده‌ها کاندیدای اصلی از زنان فعال در صنایع مالی کار دشواری بود و گزینه‌های قوی کم نبودند، ولی در نهایت باید فقط یک نفر را انتخاب می‌کردیم. فاطمه جعفری نیز از مدیران جوان و در عین حال شناخته‌شده صنعت محسوب می‌شود که عموماً نامش را در کنار مسائل نوآورانه در بازار سرمایه شنیده بودیم و این بار هم دلیل اصلی انتخاب ما همین نشستن نام او در کنار نوآوری در بازار سرمایه بود؛ آن‌ هم نوعی از نوآوری که می‌تواند در آینده نزدیک بازار سرمایه ایران را دستخوش تحولات بزرگ و شگرفی کند.

فاطمه جعفری که حالا مدیر پروژه‌های کارگزاری کاریزماست، نامش با توکنیزاسیون و دریافت اولین مجوز توکنیزاسیون بازار سرمایه گره خورده است. هرچند افتخار چنین اتفاق بزرگی را نمی‌توان فقط به نام یک نفر نوشت و می‌دانیم که اگر تفکر پذیرای مدیران گروه مالی کاریزما برای استقبال از ایده‌های تازه نبود و چنین میدانی به افراد خلاقی همچون فاطمه جعفری داده نمی‌شد یا همراهی و تلاش‌های قابل قدردانی چهره‌های دیگری از صنعت همچون محمد قاسمی نبود، شاید هیچ‌ وقت چنین اتفاقی نمی‌افتاد، ولی بی‌شک نمی‌توان تأثیر فاطمه جعفری برای کامل کردن این حلقه پرپیچ‌وخم را نادیده گرفت. یقیناً اتفاقی که فاطمه جعفری به واسطه حضورش در کاریزما رقم زده، اتفاق بزرگی است که در سال‌های آینده بسیاری چیزها را تغییر خواهد داد.


سید حامد حسینی‌نژاد؛ مدیر منتخب منابع انسانی شرکت‌های بانکی و پرداخت


جایزه عصر تراکنش در رشته مدیر منابع انسانی به پاس توسعه برند کارفرمایی و مدیریت رشد سریع به سید‌ حامد حسینی‌نژاد، مدیر منابع انسانی شرکت داتین اهدا شد.

حسینی‌نژاد در رویداد جایزه عصر تراکنش عنوان کرد: «این انتخاب باعث خوشحالی و افتخار من است‌. خوشحالی دیگر من پررنگ‌تر شدن حوزه منابع انسانی در فضای فین‌تک است. امیدوارم بتوانیم سهمی در رشد این حوزه داشته باشم.»


آدانیک؛ اپلیکیشن منتخب کسب‌وکار رگ‌تک


جایزه عصر تراکنش در رشته کسب‌و‌کار رگ‌تک به پاس توسعه زیرساخت‌های فناورانه در حوزه احراز هویت غیرحضوری و امضای دیجیتال به آدانیک اهدا شد.

علی حاجی‌زاده مقدم، مدیرعامل اجرایی شرکت آدانیک، در رویداد عصر تراکنش بیان کرد: «این جایزه برای ما به‌ نوعی خودشناسی است. حوزه رگ‌تک ریسک‌های زیادی دارد، هرچند که ریسک‌های بسیاری نیز با آن کنترل می‌شود. برتر بودن در این حوزه خوشحال‌کننده و در عین حال ترسناک است.»


والکس؛ اپلیکیشن منتخب صرافی‌های رمزارز کشور


جایزه عصر تراکنش در رشته صرافی رمزارز به پاس توسعه بازار رمزارز و دارایی دیجیتال ایران به والکس اهدا شد. احسان مهدی‌زاده، مدیرعامل اجرایی والکس عنوان کرد: «خیلی خوشحالم که رمزارز به جایی رسیده که در محافل مالی از آن یاد می‌شود و به این حوزه جایزه تعلق می‌گیرد. امیدوارم این صنعت روبه‌جلو، هرچه بیشتر جایگاه خود را در کشور کسب کند. از دوستان عصر تراکنش، راه‌کار و راه پرداخت تشکر می‌کنم که تلاش‌های ما را دیده‌اند و در نظر گرفته‌اند.»


میز خدمت آریانو؛ منتخب سخت‌افزارهای بانکی و پرداخت


جایزه عصر تراکنش در رشته سخت‌افزار بانک و پرداخت به پاس ارائه خدمات نوآورانه حضوری مبتنی بر فناوری به میز خدمت آریانو (شرکت بازرگانی مبناکارت آریا) اهدا شد.

مهرداد حیدرپور، مدیرعامل مبناکارت آریا، در رویداد جایزه عصر تراکنش از کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار بابت برگزاری چنین رویدادی تشکر کرد‌.


یاسر علیزاده؛ مدیر منتخب روابط عمومی شرکت‌های بانکی و پرداخت


جایزه عصر تراکنش در رشته مدیریت روابط عمومی به پاس تعامل، گفت‌وگو و اخلاق حرفه‌ای به یاسر علیزاده، مدیر روابط عمومی پرداخت نوین آرین اهدا شد.

علیزاده در رویداد عصر تراکنش بیان کرد: «باعث افتخار است که به‌عنوان عضو کوچکی از خانواده روابط عمومی حوزه پرداخت و مالی این جایزه را دریافت می‌کنم. از زحمات عصر تراکنش و راه‌کار که همواره یاری‌رسان روابط عمومی‌ها بوده‌اند، تشکر می‌کنم.»


فرابوم؛ کسب‌وکار منتخب شرکت‌های فعال در حوزه بانکداری باز


جایزه عصر تراکنش در رشته کسب‌و‌کار فعال در حوزه بانکداری باز به پاس توسعه مفهوم بانکداری باز در ایران به فرابوم اهدا شد.

همایون محبوبی، مدیرعامل فرابوم عنوان کرد: «ما از سال 93، 94که پلتفرم بوم را عرضه کردیم، با دوستان راه پرداخت همراه بودیم. امیدوارم سال آینده سال خوبی برای صنعت فین‌تک باشد. از کسانی که در مقام تصمیم‌گیر در صنعت فین‌تک هستند خواهش دارم که موضوع رگولیشن را از موضوع اجرا جدا کنند تا ما نیز بتوانیم به موفقیت‌هایی که دنیا و کشورهای منطقه کسب کرده‌اند، دست یابیم. ما قطعاً باید در مسیر پیشرفت فین‌تک باشیم و رگولاتورها می‌توانند در این مسیر با سبک کردن کارهای اجرایی‌شان نقش خیلی مهمی ایفا کنند.»


پارمیس همراه؛ اپلیکیشن منتخب مدیریت امور مالی


جایزه عصر تراکنش در رشته نرم‌افزار مدیریت امور مالی به پاس توسعه پایدار در حوزه نرم‌افزارهای حسابداری به پارمیس اهدا شد.

مظاهر مرجانی، مدیرعامل پارمیس، در رویداد عصر تراکنش عنوان کرد: «از خانواده کارخانه نوآوری راه‌کار تشکر می‌کنم که باعث رشد صنعت مالی و فین‌تک شده‌اند.»


احمدرضا ضرابیه، مدیرعامل بیمه سامان؛ منتخب مدیران عامل کسب‌وکارهای بیمه


عصر تراکنش در رشته مدیرعامل کسب‌وکار بیمه به پاس توسعه نوآوری و فناوری در صنعت بیمه به احمدرضا ضرابیه، مدیرعامل بیمه سامان اهدا شد.

ضرابیه در رویداد جایزه عصر تراکنش اظهار کرد: «به نمایندگی از صنعت بیمه، از عزیزان صنعت مالی و پرداخت الکترونیک دعوت می‌کنم تا ظرفیت‌های صنعت بیمه را دریابند و از توانایی‌های آن برای رشد و توسعه خود استفاده کنند.»


مسعود وکیلی‌نیا؛ مدیر منتخب هلدینگ‌ فناوری اطلاعات بانک‌


جایزه عصر تراکنش در رشته چهره هلدینگ فناوری اطلاعات بانکی به پاس تلاش برای احیای برند ارتباط فردا به مسعود وکیلی‌نیا، مدیرعامل ارتباط فردا اهدا شد.

وکیلی‌نیا در رویداد عصر تراکنش بیان کرد: «به نظرم این جایزه باید به تمامی دوستان و همکارانم در شرکت ارتباط فردا تعلق بگیرد. همچنین از تمامی دوستان و همکارانم در صنعت مالی و پرداخت تشکر می‌کنم.»


هادی اخلاقی فیض، مدیرعامل بانک تجارت؛ منتخب مدیران عامل بانک‌های کشور


جایزه عصر تراکنش در رشته مدیرعامل بانک به پاس تغییر نگاه بانک تجارت به تحول و نوآوری به هادی اخلاقی، مدیرعامل بانک تجارت اهدا شد.

ترک تبریزی به نمایندگی از بانک تجارت در رویداد جایزه عصر تراکنش گفت: «من از حسن نظر تمام کسانی که این تصمیم را گرفتند، ممنونم. هادی اخلاقی واقعاً در بانک تجارت تغییر نگاه ایجاد کرده است. او تلاش کرد تا هم بانک کمی از وضعیت سنتی فاصله بگیرد و هم به سمت مشتریان غیرشرکتی گام بردارد. البته این مسیر، بسیار سخت است، اما اخلاقی با کمک تمام بخش‌ها و ایجاد زیرساخت‌های لازم این مسیر را ادامه داد.‌ در حوزه دیجیتالی کردن محصولات و فرایندها هم گام‌های مفیدی برداشته شد. به کمک تمام دوستان و موجودیت‌های حوزه فناوری اطلاعات در کشور نیاز داریم و تا جایی که با ما همراهی شد، از همه کمک گرفتیم. امیدوارم این مسیر را با سرعت بیشتری پیش ببریم.»

رضا قربانی، بنیان‌گذار کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار، در رویداد جایزه عصر تراکنش با اشاره به بخش چهره‌های ماندگار این رویداد عنوان کرد که انتخاب این افراد با توجه به فعالیت ۱۲ساله رسانه راه پرداخت و فعالیت هفت‌ساله ماهنامه عصر تراکنش است.
او ضمن بیان خاطره‌ای درباره انتشار اولین شماره عصر تراکنش بیان کرد: «ما در راه‌کار یک تز داریم؛ مبنی بر اینکه تمام هشتاد میلیون ایرانی نمی‌توانند مهاجرت کنند و عده‌ای اینجا در حال کار کردن‌ هستند و هدف ما این است که این افراد را ببینیم.»


احمد مرآت‌نیا؛ چهره ماندگار صنعت فناوری‌های مالی کشور در سال ۱۴۰۲


جایزه چهره ماندگار عصر تراکنش به پاس زمینه‌سازی برای پذیرش فناوری و نوآوری در فضای بانکی ایران به احمد مرآت‌نیا اهدا شد.

مرآت‌نیا در رویداد عصر تراکنش بیان کرد: «سن که بالا می‌رود مزایایی مانند چهره ماندگار شدن هم دارد. هفت سال پیش وقتی برادران قربانی به دنبال راه‌اندازی عصر تراکنش بودند، از من هم مشورت گرفتند. تلاش بسیاری کردم که منصرف‌شان کنم، اما موفق نشدم و از این عدم موفقیت بسیار خوشحالم. امیدوارم عصر تراکنش به همین ترتیب، با شتاب و پربار به کار خود ادامه دهد.»


محمدعلی گوگانی؛ چهره ماندگار صنعت فناوری‌های مالی کشور در سال ۱۴۰۲


جایزه چهره ماندگار عصر تراکنش در رشته توسعه بازار سخت‌افزارهای بانکی به محمدعلی گوگانی، مدیرعامل آدونیس اهدا شد.

گوگانی بیان کرد: «باید خداقوت بگویم به آقایان رضا و رسول قربانی و خانم‌ها حاجی و والی که توانسته‌اند در حوزه‌ای که به‌ندرت می‌تواند موفق باشد، پایدار بمانند. نکته‌ دیگری که در این فضا وجود داشته، دیدگاه باز و معرفی تمام زوایا و شرکت‌های فعال در حوزه پرداخت و مالی بوده است. اگر به مطالب هر شماره این ماهنامه نگاه کنید متوجه می‌شوید که همواره تمام زوایا و شرکت‌های فعال را مدنظر قرار می‌دهند. آنها توانسته‌اند بدون یکجانبه‌گری، تمام فعالان حوزه را به جامعه معرفی کنند. از این بابت از همه عزیزان و همکاران‌شان تشکر می‌کنم. آرزو دارم حال حوزه پرداخت خوب شود و امیدوارم سال آتی سال بسیار خوبی برای عزیزان این حوزه باشد.»


علی دیواندری؛ چهره ماندگار صنعت فناوری‌های مالی کشور در سال ۱۴۰۲


جایزه چهره ماندگار عصر تراکنش به پاس تحول در فصای بانکی ایران با تکیه بر دانش و جسارت به علی دیواندری اهدا شد.


سید ولی‌اله فاطمی اردکانی؛ چهره ماندگار صنعت فناوری‌های مالی کشور در سال ۱۴۰۲


جایزه چهره ماندگار عصر تراکنش به پاس درهم‌تنیدن اخلاق، جسارت و کار به سید ولی‌اله فاطمی اردکانی، بنیان‌گذار گروه توسن اهدا شد.

فاطمی اردکانی در رویداد عصر تراکنش بیان کرد: «خوشحالم که افتخار حضور در جمع بزرگان بازار بانکی را دارم. امیدوارم که حالا حالاها نوبت شما نشود که چهره ماندگار شوید؛ چراکه آدم حس می‌کند دیگر آخر کارش است. رضا قربانی در راه پرداخت راه شجاعانه‌ای را در پیش گرفته که ستودنی است. این مسیر حرکت می‌تواند برای همه ما الگو باشد.»


مسعود مرتضوی؛ چهره‌ ماندگار صنعت فناوری‌های مالی کشور در سال ۱۴۰۲


جایزه چهره ماندگار عصر تراکنش به پاس توسعه بخش خصوصی فناوری‌های بانکی ایران به مسعود مرتضوی اهدا شد.

مرتضوی بیان کرد: «من اعتقاد دارم که شعار فناوری اطلاعات، پیشران صنعت است. به نظر من لایه سرویس به مشتری بانک‌ها در ایران وضعیت خیلی خوبی دارد و در مقایسه با سرویس‌هایش برای ارگان‌ها از وضعیت نسبتاً مناسبی برخوردار است.‌»


شهاب جوانمردی؛ چهره‌ ماندگار صنعت فناوری‌های مالی کشور در سال ۱۴۰۲


جایزه چهره ماندگار عصر تراکنش به پاس توسعه بازار اقتصاد دیجیتال و اثرگذاری صنفی به شهاب جوانمردی، مدیرعامل فناپ اهدا شد.

جوانمردی در رویداد جایزه عصر تراکنش عنوان کرد: «این تندیس یکی از بهترین جایزه‌هایی است که تاکنون دریافت کرده‌ام.»

او ادامه داد: «این روزها اگر کسی روزنه‌ای به امید بگشاید، باید دستش را بوسید. اینکه دوستان ما در راه‌کار بهانه‌ای پیدا می‌کنند تا این محفل‌ها را برگزار کنند و روحیه ما را که در این کشور مانده‌ایم، زنده نگه می‌دارند، باارزش است.»


انتشار ۲۰۰ هزار جلد کتاب در انتشارات راه‌‌ پرداخت


رسول قربانی، عضو هیئت‌مدیره کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار، در رویداد عصر تراکنش بیان کرد: «انتشارات راه‌ پرداخت طی سه سال گذشته ۲۰۰ هزار جلد کتاب منتشر کرده که بالغ بر ۱۵۰ عنوان کتاب می‌شود. متوجه شدیم دانش در حوزه‌های تخصصی، به‌خصوص فناوری مالی، در خارج از تهران بسیار محدود است. این امر در اکوسیستم استارتاپی خارج از تهران نیز مشهود است.»

او ادامه داد: «تصمیم بر این شد که چهار هزار جلد کتاب را برای توسعه اکوسیستم فناوری مالی نذر کنیم. این کتاب‌ها در خارج از تهران و مناطق کمتربرخوردار توزیع می‌شوند. کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار ۲۵۰۰ جلد کتاب را تقبل کرده و ۲۵۰۰ جلد نیز با همکاری شما جمع‌آوری خواهد شد. هر کارت معادل ۱۰ میلیون تومان است که معادل ۱۰۰ جلد کتاب می‌شود.»

رضا جمیلی، مدیر توسعه کسب‌و کار راه‌کار، در رویداد جایزه عصر تراکنش عنوان کرد: «در سال ۱۴۰۲ در راه‌کار هفت رویداد برگزار کردیم و ۶۵۰۰ نفر از اعضای اکوسیستم در این رویدادها شرکت کردند.»

او ادامه داد: «اعتقاد ما این است که اکوسیستم ما به زیراکوسیستم‌های تخصصی نیاز دارد.»

جمیلی تأکید کرد: «ما، کسانی که در ایران مانده‌ایم و به دنبال توسعه ایران هستیم، چاره‌ای جز کار کردن نداریم و این مسیری است که در سال ۱۴۰۳ نیز آن را ادامه خواهیم داد.»


رحمان بابازاده؛ مدیر منتخب کارگزاری‌ بورس


جایزه عصر تراکنش در رشته مدیر بورسی به پاس توسعه تکنولوژی و نوآوری در بازار سرمایه ایران به رحمان بابازاده اهدا شد.

بابازاده در رویداد عصر تراکنش بیان کرد: «همیشه دوست داشتم یک مجموعه مستقل، افرادی را از میان کسانی که صادقانه تلاش می‌کنند، برگزیند. خودم را شایسته این لطف نمی‌دانستم، ولی بسیار خوشحالم که اسم بنده را هم ذکر کردند. تمام این عزیزانی که اینجا حضور دارند، هنرمندند؛ زیرا ما آمده‌ایم که زیبایی بیافرینیم. ماندگاری در این فضای سخت کسب‌وکار، نیازمند خلاقیت، نوآوری، زیبایی و تلاش بی‌وقفه است. از تمام تلاشگران این عرصه تشکر می‌کنم‌. این جایزه متعلق به همه شماست.»


هومن امینی؛ مدیرعامل برگزیده کسب‌وکار لندتک


جایزه عصر تراکنش در رشته چهره لندتک به پاس توسعه بازار لندتک ایران به هومن امینی، مدیرعامل دیجی‌پی اهدا شد.

امینی در رویداد عصر تراکنش اظهار کرد: «دلیل وجود رنگ آبی در لوگوی دیجی‌پی به بحث اعتماد برمی‌گردد. لوگوی بسیاری از بانک‌های قدیمی نیز آبی است. اعتماد پررنگ‌ترین عنصر در حوزه فین‌تک‌ به شمار می‌رود. این جایزه به همه افرادی تعلق می‌گیرد که باعث رشد و توسعه حوزه فین‌تک شده‌اند. امیدوارم اعتماد به فین‌تک‌ها در مردم و جامعه بیشتر و بیشتر شود.»


محمد گرکانی‌نژاد؛ منتخب مدیر عامل نئوبانک‌


جایزه عصر تراکنش در رشته چهره نئوبانک به پاس توسعه فناوری‌های نوین در فضای بانکی ایران به محمد گرکانی‌نژاد، مدیرعامل بلوبانک اهدا شد.

گرکانی‌نژاد در رویداد جایزه عصر تراکنش گفت: «ما در بلوبانک تلاش کردیم این مسیر را شروع کنیم و هنوز راه زیادی در پیش داریم.»

او ادامه داد: «امیدوارم این انتخاب باعث شود بلوبانک و رقبای آن در این مسیر قوی‌تر پیش بروند.»


احسان ترکمن؛ منتخب مدیرعامل شرکت‌های PSP


جایزه عصر تراکنش در رشته مدیرعامل PSP به پاس نوآوری در سه کانال موبایل، کارت‌خوان و درگاه پرداخت اینترنتی به احسان ترکمن، مدیرعامل پرداخت الکترونیک سامان (سپ) اهدا شد.

ترکمن در رویداد جایزه عصر تراکنش عنوان کرد: «از عصر تراکنش ممنونم که در این عصر زمستانی این دورهمی گرم و دوستانه را تدارک دید. از تمام استادان و بزرگواران تشکر می‌کنم. در صنعت پرداخت از آقای رضا قربانی یاد گرفته‌ایم و بابت این جایزه از عصر تراکنش تشکر می‌کنم.»


ازکی؛ اپلیکیشن منتخب در مقایسه‌ و فروش آنلاین بیمه در کشور


جایزه عصر تراکنش در رشته اپلیکیشن مقایسه و فروش آنلاین بیمه به پاس توسعه ابزار اینشورتک ایران به ازکی اهدا شد.

آرمین محمدحسینی، مدیر محصول ازکی، در رویداد جایزه عصر تراکنش با اشاره به پیشرو و تابوشکن بودن ازکی در صنعت بیمه عنوان کرد: «سپاسگزارم که از ما حمایت می‌کنید و کمک می‌کنید صنعت فین‌تک در کشور بزرگ‌تر شود.»


بام؛ اپلیکیشن‌ منتخب بانک‌های کشور


جایزه عصر تراکنش در رشته اپلیکیشن‌های بانک‌های کشور به پاس پیشگامی در زمینه توسعه تجربه کاربری به اپلیکیشن بام بانک ملی ایران اهدا شد.

رجبیان، نماینده اپلیکیشن بام بانک ملی در رویداد جایزه عصر تراکنش بیان کرد: «بام مجموعه جوانی است که آقای فاطمی، شروع‌کننده آن هم امشب اینجا حضور دارند. این مجموعه در سال 1396 شروع به کار کرد و در حال حاضر به بلوغ رسیده است.»


آلفاریئلیتی؛ کسب‌وکار منتخب فعال در حوزه KYC


جایزه عصر تراکنش در رشته کسب‌و‌کار فعال در حوزه KYC به پاس توسعه زیرساخت‌های احراز هویت به آلفاریئلیتی (محصول احراز هویت جیبیت) اهدا شد.

نماینده آلفاریئلیتی در رویداد جایزه عصر تراکنش، ضمن تشکر از همکاران خود در این مجموعه و قدردانی از حمایت‌های جیبیت، از ماهنامه عصر تراکنش برای برگزاری این مراسم تشکر کرد.


آبانک؛ از برگزیدگان عصر تراکنش از میان نئوبانک‌ها


جایزه عصر تراکنش در رشته نئوبانک به پاس ارائه تصویری متفاوت از یک نئوبانک ایرانی به آبانک اهدا شد. پویان عطاآبادی، نماینده آبانک در رویداد عصر تراکنش بیان کرد: «از عصر تراکنش و مخاطبان آن که ما را انتخاب کرده‌اند، تشکر می‌کنم.»

پویان عطاآباد

ره‌آورد ۳۶۵؛ اپلیکیشن منتخب تحلیل بازار سرمایه


جایزه عصر تراکنش در رشته اپلیکیشن تحلیل بازار سرمایه به پاس به‌کارگیری نوآوری در زمینه ارائه اطلاعات بورسی، به اپلیکیشن ره‌آورد ۳۶۵ اهدا شد.

نماینده این اپلیکیشن عنوان کرد: «خیلی خوشحالم از اینکه سایت ره‌آورد در حوزه تحلیل بازار سرمایه انتخاب شده است. این جایزه را به همه همکارانم تقدیم می‌کنم. به تمام دوستانی که جایزه گرفتند هم تبریک می‌گویم.»


علیرضا ماهیار؛ چهره سال ۱۴۰۲ ماهنامه عصر تراکنش


جایزه چهره سال ماهنامه عصر تراکنش به پاس حرکت به سوی تحول و نوآوری به علیرضا ماهیار، مدیرعامل شرکت ملی انفورماتیک اهدا شد.

علیرضا ماهیار، مدیرعامل شرکت ملی انفورماتیک

ماهیار در رویداد جایزه عصر تراکنش بیان کرد: «هرچند فکر می‌کنم افراد واجد شرایط‌تری برای دریافت این جایزه وجود داشتند، اما از دریافت این جایزه خوشحالم.»

او ضمن بیان اینکه سال ۱۴۰۲ به‌ویژه برای حوزه مالی و فین‌تک، سال پرفرازونشیبی بود، ابراز امیدواری کرد که سال پیش رو برای فعالان این حوزه سال خوبی باشد.


بلوبانک؛ اپلیکیشن منتخب خدمات کش‌بک


جایزه عصر تراکنش در رشته اپلیکیشن منتخب خدمات کش‌بک به بلوبانک اهدا شد.

محمد گرکانی‌نژاد، مدیرعامل بلوبانک

آپ؛ اپلیکیشن منتخب شرکت‌های PSP


جایزه عصر تراکنش در رشته اپلیکیشن منتخب شرکت‌های PSP به آپ اهدا شد.


اسنپ‌پی؛ منتخب کسب‌وکارهای لندتکی


جایزه عصر تراکنش در رشته کسب‌و‌کار لندتک به پاس توسعه لندتک در زندگی روزمره مردم ایران به اسنپ‌پی اهدا شد.

عکاس‌ها: نسیم اعتمادی، زهرا پایدار، رضا نعمت‌پور، محمد نبی‌خانی

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/gbye
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.