کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

مخاطب را درگیر کنید

پنج نکته تکمیلی برای نوشتن در شبکه‌های اجتماعی

نوشتن برای شبکه‌های اجتماعی اصول و تکنیک‌های خود را دارد و برای رشد مخاطبان خود باید ایده‌های جدید داشته باشید. یکی از نکاتی که برای ایده‌گرفتن و نوشتن در شبکه‌های اجتماعی به کمک شما می‌آید، مصاحبه با مدیران صنعت است. قطعاً شما هم در مقاطع مختلف در حال اجرای ایده‌ها و برنامه‌های متعددی هستید. کافی است با مدیرانی که در این بخش فعال هستند، مصاحبه کنید و اطلاعات لازم را در اختیار خوانندگان قرار دهید.

ایده دیگر برای نوشتن، استفاده از موضوعاتی است که شاید در ظاهر همه به آن باور نداشته باشند. این کار باعث ایجاد بحث و تبادل نظر در شبکه‌های اجتماعی شده و توجه مخاطب را به خود جلب می‌کند. راه دیگر برای ایده‌گرفتن و نوشتن در شبکه‌های اجتماعی، استفاده از اینفوگرافی و ویدئوست. این نوع محتوا توجه مخاطب را به‌خوبی جلب کرده و آنها را به سمت محتوای شما می‌کشاند. راه دیگری که می‌تواند استراتژی محتوای شما را بهبود بخشد، ترغیب مخاطب برای ارائه بازخورد از کار شماست. نظرات آنها را در مورد موضوعات مختلف بپرسید تا ببینید چه چیزی را دوست دارند و چه چیزی را دوست ندارند.

این را به‌خوبی به یاد داشته باشید که مخاطبان عاشق خواندن داستان‌های موفقیت در مورد افراد واقعی هستند که از محصول یا خدمات شما استفاده کرده‌اند. داستان‌های مشتریان را در شبکه‌های اجتماعی خود به نمایش بگذارید (البته با اجازه آنها) و توضیح دهید که چگونه محصول یا خدمات شما به آنها در رسیدن به اهداف‌شان کمک کرده است. این به شما کمک می‌کند تا در بین مخاطبان خود اعتماد و اعتبار ایجاد کنید. با اجرای برخی از این ایده‌ها می‌توانید به ارتباط بهتر با مخاطب دست یابید و شبکه‌های اجتماعی خود را فعال‌تر کنید.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/1f25
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.