کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

مدیرعامل دیجی‌کالا موقتا آزاد شد + بروزرسانی

حمید محمدی، هم‌بنیان‌گذار دیجی‌کالا در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر) روز گذشته اعلام کرد که مسعود طباطبایی، مدیرعامل دیجی‌کالا به‌رغم توضیحات و تلاش‌های صورت‌گرفته در این چند روز برای رفع سوءتفاهم‌های اخیر، با حکم دادسرای امنیت بازداشت شد. اما حدود سه ساعت پس از انتشار این خبر حمید محمدی از آزادی موقت مسعود طباطبایی خبر داد. طباطبایی، مدیرعامل دیجی‌کالا قرار است ۲۳ بهمن‌ماه در دادسرا حاضر شود.

اخیراً وجود کالاهای یک فروشنده خاص که در پلتفرم دیجی‌کالا فعالیت می‌کرد، شائبه توهین به مقدسات را به وجود آورده بود و دیجی‌کالا نیز در خصوص این اتهام اقدام به انتشار یک بیانیه کرده بود.

دیجی‌کالا در بیانیه‌اش نوشته بود: «ضمن تأسف فراوان و عذرخواهی از مردم شریف ایران بابت وجود کالاهای یک فروشنده خاص که شائبه توهین به مقدسات را به وجود آورده، تمام اقدامات نظارتی را برای حذف کالاها و عدم تکرار این اتفاق انجام خواهد داد».

در متن این بیانیه اشاره شده بود که تصاویر مربوط به کالاهای یکی از فروشندگان فعال روی این پلتفرم شائبه توهین به ارزش‌های دینی را ایجاد کرده است. دیجی‌کالا در اولین اقدام با غیرفعال نمودن این کالاها و ممنوعیت فعالیت فروشنده آنها، سعی در رفع سوءتفاهم‌های به‌وجودآمده داشته است.»

در ادامه این بیانیه همچنین تأکید شده بود: «بیش از ۳۵۰ هزار فروشنده در بستر پلتفرم دیجی‌کالا، در حال فروش بیش از ۱۰ میلیون تنوع کالایی هستند. این فروشندگان شامل تولیدکنندگان بومی و محلی در روستاهای دورافتاده تا کسب‌وکارهای فعال در شهرهای بزرگ ایران، همه قوانین رسمی کشور را رعایت می‌کنند و به ارزش‌های اخلاقی و دینی احترام می‌گذارند.»

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/srt1
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.