مرد قدرتمند نتفلیکس

درباره گرگ بیترز که نقش مهم‌تری را در نتفلیکس بازی خواهد کرد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

مدیر عملیات نتفلیکس که زمام‌داری تبلیغات این شرکت را بر عهده داشت، حالا وظیفه گسترش جهانی پخش و نوآوری‌های کلیدی محصول را نیز در این شرکت پذیرفته است. به همین دلیل است که بسیاری می‌گویند او می‌تواند روزی مدیرعامل نتفلیکس شود.

نتفلیکس به گرگ پیترز، مدیر ارشد عملیات مأموریت داده تا سرویس جدید تبلیغاتی آن را که بزرگ‌ترین ابتکار این شرکت در یک دهه اخیر است، راهبری کند. پیترز مدیری قدیمی در نتفلیکس است که بی‌سر‌و‌صدا گسترش فعالیت‌های آن را در خارج از آمریکا و به سمت صنعت بازی هدایت کرده است. افزایش اختیارات او، گمانه‌زنی‌ها را مبنی بر اینکه او می‌تواند در صف گزینه‌ها برای مدیرعاملی باشد، داغ کرده است.

رده تبلیغاتی نتفلیکس که از پنجشنبه گذشته راه‌اندازی شد، بدون شک بزرگ‌ترین ابتکار این شرکت رسانه‌ای از زمان شروع تولید سریال و فیلم از یک دهه پیش است. برای شرکتی که سال‌ها مخالف تبلیغات بود، این یک چهره جدید است.
اما پس از یک سال چالش‌برانگیز از نوسانات مشترکان و دردسرهای روبه‌رشد فرهنگی، نتفلیکس روی یک ردیف تبلیغاتی ارزان‌تر قمار کرده تا بتواند اشتراک‌ها را افزایش دهد و درآمد بیشتری را هم از کاربران و هم از برندها استخراج کند. مدیر اجرایی که برای رهبری این مسئولیت انتخاب شده، مدیرعامل عملیاتی، گرگ پیترز است که مدت‌هاست چهره پیشرو آن برای سرمایه‌گذاری‌های تجاری جدید بوده است.

پیترز 51 ساله، همچنین مدیر ارشد تولید نتفلیکس است که برخی از مهم‌ترین ابتکارات آن را در سال‌های اخیر هدایت کرده است. او بر بسیاری از جزئیاتی که به موفقیت این سرویس منجر می‌شود، نظارت می‌کند؛ از قیمت آن گرفته تا ویژگی‌های جدیدی که معرفی کرده است. او در سال 2015 گسترش فعالیت نتفلیکس به آسیا را رهبری کرد و اخیراً مرد پشت پرده این شرکت برای حرکت به سمت صنعت بازی بوده است.

پیترز با وجود اینکه سومین مدیر عملیات نتفلیکس (پس از رید هستینگز و تد ساراندوس) است، سومین مدیر اجرایی نتفلیکس با بالاترین دستمزد بوده (۲۴ میلیون دلار برای سال ۲۰۲۲)، اما از شهرت عمومی پایینی برخوردار است. او همچنین یکی از معدود افرادی است که در گزارش‌های مستقیم هستینگز حضور دارد.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/hff6
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.