مهلت پیش ثبت نام نمایشگاه الکامپ تمدید شد

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک در اطلاعیه شماره ۱۳ خود اعلام کرده است که مهلت پیش‌ ثبت نام الکامپ بیست و ششم تمدید شده است. متن کامل این اطلاعیه به شرح زیر است:

«پیرو درخواست تعدادی از شرکت‌ها که موفق به پیش ثبت نام در بیست و ششمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) نشده‌اند و با هدف ایجاد فرصتی دیگر برای حضور در این نمایشگاه به اطلاع می‌رساند سایت ثبت نام از تاریخ ۱۰ آذرماه لغایت ۲۲ دی‌ماه ۱۴۰۰ باز خواهد شد.

در این دور از ثبت نام مانند سنوات قبل، متقاضیان کمتر از هشتاد مترمربع فضای نمایشگاهی،‌ بعد از ثبت نام در سایت الکامپ ، ۴۸ ساعت فرصت دارند تا با پرداخت هزینه‌های مرتبط ، ثبت نام خود را قطعی نمایند. متقاضیان بالای هشتاد مترمربع نیز پس از ثبت نام در سایت الکامپ، به ترتیب اولویت زمانی ثبت نام، برای جانمایی دعوت خواهند شد و این گروه نیز پس از مشخص شدن غرفه ، ۴۸ ساعت مهلت خواهند داشت تا با تسویه حساب مالی، ثبت نام خود را قطعی نمایند.

متقاضیان سازمان‌ها و نهادهای دولتی نیز مانند بخش خصوصی می‌توانند با مراجعه به سایت الکامپ ثبت نام کنند. بدیهی است ثبت نام این گروه از متقاضیان نیز پس از تسویه حساب مالی قطعی خواهد شد.

الکامپ ۱۴۰۰ در تاریخ ۲۷ تا ۳۰ بهمن ماه ۱۴۰۰ با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام به نشانی www.Iran-elecomp.com مراجعه فرمایید.»

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/v7s2
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.