می‌روم تا دوستانم بمانند

سرپرست ارشد توییتر در پی سیاست‌های جدید استعفا داد

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

یکی از کارمندان توییتر اعلام کرد هفته پیش استعفا داده تا همکارانش را از اخراج دسته‌جمعی ایلان ماسک نجات دهد. اندرو هیگ در توییتر خود نوشت که پس از بیشتر از شش سال حضور در توییتر، استعفا داده تا همکارانش بتوانند کار خود را حفظ کنند

او نوشت: «این تصمیم آسانی نبود اما تصمیم درستی در زمان مناسب بود. من به خواست خودم آنجا را ترک کردم و امیدوار بودم با انجام این کار، دیگران فرصتی برای حفظ شغل خود پیدا کنند.» هیگ در سال 2016 به این شرکت ملحق شد و بر اساس صفحه لینکدین او، سرپرست ارشد گزینش مستقر در لندن بود.

او گفت که طی چند هفته آینده از فالوئرهای توییترش حمایت خواهد کرد و می‌خواهد همان‌طور که عمیقاً به همکاران سابقش اهمیت می‌دهد، به آنها نیز کمک کند. او همچنین نوشت که قصد دارد هم از توییتر و هم از چرخه اخبار فاصله بگیرد.

هیگ نوشت: «امیدوارم از این زمان استفاده کنم تا با روزنامه‌نگاران و افراد فعال در حوزه فناوری که به آنها احترام می‌گذارم، ملاقات کنم و از آنها یاد بگیرم و سپس به جست‌و‌جوی چالش بعدی خود در جایی بروم که بتوانم از مهارت‌ها و دانشی که در توییتر به دست آورده‌ام استفاده کنم و نقش تأثیرگذاری در جهان داشته باشم.»

توییتر جمعه هفته گذشته، یک هفته پس از اینکه ایلان ماسک با پرداخت ۴۴ میلیارد دلار روند تصاحب خود را شروع کرد، هزاران کارمند را اخراج کرد.

ماسک روز جمعه در توییتر خود نوشت هیچ چاره‌ای ندارد، زیرا توییتر روزانه بیش از چهار میلیون دلار ضرر می‌کند.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/qlgh
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.