کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

میلاد منشی‌پور از مدیرعاملی تپسی کناره‌گیری کرد

میلاد منشی‌پور، بنیان‌گذار تپسی با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس، کناره‌گیری خود از سمت مدیرعاملی تپسی را اعلام کرد.

منشی‌پور دلیل این کناره‌گیری را تفاوت در دیدگاه‌های خود با سهامداران تازه تپسی اعلام کرد. او همچنین در این پیام اعلام کرده به‌ رغم گفت‌وگوهای متعددی که با گروه صنعتی گلرنگ داشته، در خصوص موضوعات کلیدی همچون چشم‌انداز توسعه، حوزه‌های توسعه و روش‌های آن و همچنین حاکمیت شرکتی با گلرنگ به تفاهم نرسیده است.

او در ادامه این پیام خاطرنشان کرده که در ماه‌های آینده به‌عنوان عضو هیئت‌مدیره تپسی در این گروه حضور خواهد داشت تا زمانی که فرایند انتقال مسئولیت او به فردی دیگر صورت بگیرد.

منشی‌پور در ادامه این پیام نوشته است: «اما آنچه از دید من ادامه مسیر موفقیت تپسی را تضمین می‌کند، حفظ فرهنگ سازمانی پویا و جنگنده شرکت، حفظ تیم و مدیران و دادن اختیار عمل به آنها، تجمیع کسب‌وکارهای دیجیتال گروه گلرنگ ذیل هلدینگ تپسی و به رسمیت شناختن اداره متفاوت کسب‌وکارهای دیجیتال نسبت به سایر صنایع است.»

او در ادامه این پیام ابراز امیدواری کرده که گروه صنعتی گلرنگ بتواند در آینده این موارد را در نظر بگیرد.

چندی پیش گروه صنعتی گلرنگ با خرید ۷۰ درصد از سهام تپسی مالک اصلی این کسب‌وکار شد و بنیان‌گذاران تپسی نیز اعلام کردند که به‌عنوان اعضای هیئت‌مدیره این تاکسی اینترنتی باقی خواهند ماند. پیش از فروش ۷۰ درصد از سهام تپسی به گروه صنعتی گلرنگ، ۳۰ درصد دیگر از سهام این شرکت در بورس عرضه شده بود.

از فروش سهام تپسی به‌عنوان یک نمونه موفق خروج بنیان‌گذاران و حرکت موفق یک استارتاپ در مسیر توسعه و فروش خود یاد می‌شود.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/lpug
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.