مینا مهرنوش رئیس اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی شد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

دبیر هیئت عالی نظارت بر سازمان‌های صنفی کشور مینا مهرنوش را به سمت ریاست اتحادیه کشوری کسب‌و‌کارهای مجازی منصوب کرد.

مینا مهرنوش در تماس «کارنگ» این خبر را تأیید و اعلام کرد تا زمان برگزاری انتخابات این اتحادیه، او به‌عنوان رئیس اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی انتخاب شده است. مهرنوش هم‌اکنون مدیرعامل «کسبینو» است؛ ازجمله سکوهای مورد پذیرش وزارت ارتباطات براساس آیین‌نامه حمایت از کسب‌وکارها و سکوهای اقتصاد دیجیتال. 

مینا مهرنوش، مدیرعامل کسبینو

پیش از این آرمان صفایی، مدیرعامل «تریبون» برای مدت کوتاهی ریاست این اتحادیه تا زمان برگزاری انتخابات اتحادیه را برعهده داشت. او چند روز پیش در صفحه اینستاگرام خود خبر داد که از این سمت استعفا داده است.

پس از مطرح شدن تفکیک اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی به دو اتحادیه خدماتی و توزیعی در بهار سال جاری، تا به امروز این اتحادیه پستی‌وبلندی‌های زیادی را پشت سر گذاشته است. 

با وجود انتقاد و مخالفت گروهی از اعضای این اتحادیه و همچنین اعضای صنف‌های دیگر ازجمله سازمان نظام صنفی‌ رایانه‌ای به تفکیک آن، پانزدهم آبان‌ماه هیئت عالی نظارت بر سازمان‌ صنفی در یکی از جلسه‌های خود به تفکیک اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی به دو اتحادیه کشوری توزیعی و خدماتی رأی مثبت داد. 

پس از این اتفاق برای مدت کوتاهی فرشاد وکیل‌زاده، مدیرعامل «زنبیل» به‌عنوان ریاست این اتحادیه تا زمان انتخابات آن که تاکنون بارها به تعویق افتاده، انتخاب شد. 

اما مدیریت وکیل‌زاده برای این سمت هم چندان طولانی نشد؛ چراکه ابتدای آذرماه هیئت عالی نظارت بر اصناف، هیئت‌مدیره اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی را عزل و هیئت‌مدیره جدید اتحادیه را منصوب کرد. 

در گام بعدی نیز اتاق اصناف ایران در نامه‌ای به هیئت عالی نظارت حسین کلانتری، آرمان صفایی، عباس اسماعیل‌زاده، علی بابایی چشمه احمدرضایی، مهدی خدادادی و محمدحسین پرمایون را به‌عنوان اعضای هیئت‌مدیره اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی منصوب کرد.

طبق این نامه آرمان صفایی تا زمان برگزاری انتخابات به‌عنوان رئیس اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی انتخاب شد. در نهایت مدیریت صفایی هم چندان طولانی نشد و او ابتدای هفته جاری در اینستاگرام خود خبر استعفا از این سمت را داد. صفایی با بیان اینکه از قبول رسمی این سمت استعفا داده، گفته بود که برای جلوگیری از ایجاد حاشیه جدید برای اتحادیه، دلایل عدم پذیرش رسمی این سمت را اعلام نمی‌کند.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/m7ni
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.