نهمین ماراتون برنامه‌نویسی تلفن همراه کشور برگزار می‌شود

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

نهمین ماراتون برنامه‌نویسی تلفن همراه کشور دانشگاه صنعتی شریف به‌عنوان بزرگترین و معتبرترین رویداد در حوزه برنامه‌نویسی تلفن همراه، 20 الی 22 آبان‌ماه به‌صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

این رویداد به همت گروه Sharif ICT ، دانشگاه صنعتی شریف  و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در حوزه برنامه‌نویسی تلفن همراه برگزار می‌شود.

این مسابقات با حضور گسترده برنامه‌نویسان حرفه‌ای از کل کشور و همکاری بی‌نظیر مجموعه‌های خصوصی و دولتی از سال 1390 تاکنون، 8 دوره در سطح کشور برگزار شده است.

لازم به ذکر است این رویداد یکی از بزرگترین، معتبرترین و با سابقه‌ترین مسابقات در حوزه برنامه‌نویسی تلفن همراه است که با هدف شناسایی ایده‌های بکر و خلاقانه و همچنین شناسایی برنامه‌نویسان مستعد و برجسته کشور و ورود این افراد به بازار کار برگزار می‌شود.

در ماراتون برنامه‌نویسی تلفن همراه، تیم‌های برنامه‌نویس دو روز فرصت دارند تا نسخه اولیه یک برنامه تلفن همراه در حوزه‌های مشخص شده توسط کمیته ارتباط با صنعت مسابقه را به تیم داوری تحویل دهند.

به گزارش روابط عمومی رویداد، ثبت نام شرکت در این مسابقات آغاز شده است و تا 15 آبان ماه ادامه خواهد داشت.

لازم به توضیح است تیم‌های برتر مسابقات علاوه بر دریافت جوایز نقدی و غیرنقدی شانس بسیار بالایی برای استخدام در شرکت‌های معتبر حوزه ICT را خواهند داشت. لذا بدین وسیله از کلیه علاقه‌مندان به این حوزه دعوت می‌شود تا در این رویداد بزرگ مشارکت داشته باشند.

همچنین جهت ثبت نام در مسابقات و کسب اطلاعات بیشتر به سایت http://mpm.sharif.ir مراجعه و یا با دبیرخانه رویداد به شماره تلفن تماس: 5-66028963-021 تماس بگیرید.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/e092
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.