هرچه ارزان‌تر، پرطرفدارتر

نگاهی به اپ کتاب دیجیتال و صوتی طاقچه

«طاقچه» یکی از مراجع خرید کتب الکترونیکی است که از آبان‌ماه سال ۹۳ با مدیریت محمد صدوقی به‌ طور رسمی از آن رونمایی شد. امکان معرفی کتاب به دوستان از طریق شبکه‌های اجتماعی و جست‌وجو در متن کتاب از جمله ویژگی‌های طاقچه است که تقریبا آن را شبیه به اپلیکیشن آمازون می‌کند. محمد صدوقی، مدیرعامل طاقچه، در گفت‌گویی که در ابتدای شیوع ویروس کرونا از افزایش ۱۵۰ هزار کاربر جدید در بازه زمانی ۲۵ روزه نسبت به دوره مشابه سال پیش از آن خبر داده و گفته بود از نظر میزان خرید نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد نزدیک به چهار برابری را تجربه کرده‌اند
گزارشی که طاقچه به‌تازگی از آمار این اپلیکیشن در سال ۹۹ منتشر کرده، حاکی از علاقه و رجوع مخاطبان به محصولاتی با قیمت پایین است تا جایی که از ۲۰ کتاب پرفروش طاقچه، ۱۲ کتاب با قیمت پایین‌تر از ۱۰ هزار تومان و شش کتاب با قیمت بین ۱۰ تا ۱۵ هزار تومان هستند و دو کتاب بیش از ۱۵ هزار تومان قیمت دارند.
مخاطبان طاقچه سال گذشته سراغ موضوع مرگ رفتند و کتاب الکترونیک «شنود، تجربه نزدیک به مرگ» پرفروش‌ترین کتاب در سال گذشته بود و به ‌جز آن سه کتاب دیگر هم در ارتباط با موضوع مرگ در فهرست پرفروش‌های این اپلیکیشن دیده می‌شود.

نمایش لینک کوتاه
کپی لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/zuf5 کپی شد

مطلب قبلی

مطلب بعدی

مطالب پیشنهادی

ارسال یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شماره جدید هفته‌نامه کارنگ​

پربازدید‌ترین

جدید‌ترین

هوش مصنوعی جای نبوغ و اراده انسان را نمی‌گیرد

کارنگ ۱۶۳ منتشر شد

یک هدف صد مدیرعامل را زیر یک سقف جمع کرد