کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

هم‌نشینی کسب‌وکارها و مجلس

رویداد هم‌رسان فناوری‌های داده‌پایه
برگزار می‌شود

رویداد هم‌رسان فناوری‌های داده‌پایه قرار است در راستای رویکردهای اصلی مجلس یازدهم؛ یعنی کارآمدسازی، هوشمندسازی، شفاف‌سازی و مردمی‌سازی مجلس، به‌عنوان حلقه واسط اکوسیستم نوآوری با مجلس برگزار شود.

هدف از برگزاری این رویداد، هم‌نشینی شرکت‌های دانش‌بنیان، استارتاپ‌ها، سرمایه‌گذاران، شتاب‌دهندگان و دیگر ارکان نوآوری در کنار نمایندگان مردم در مجلس به‌منظور حل مسائل این حوزه است. از این رو شناسایی، تبیین و اولویت‌بندی صحیح این آسیب‌ها و موانع و بیان آن به زبان قابل ادراک برای اهالی نوآوری و فناوری گامی اساسی برای موفقیت این رویداد است.

در این رویداد افرادی چون رضا باقری اصل، معاون امور مجلس وزارت ارتباطات؛ حسین ملازاده، دبیر ستاد اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری؛ مصطفی طاهری، سخنگوی فراکسیون اقتصاد دیجیتال و حکمرانی داده‌ مجلس و مجتبی توانگر، رئیس کمیته اقتصاد دیجیتال مجلس حضور دارند.

این رویداد توسط خانه خلاق و مرکز نوآوری قوه مقننه با همراهی ۱۰۰ استارتاپ، پردیس نوآوری‌های حقوقی و قضایی و سازمان اداری و استخدامی و با حضور نمایندگان فراکسیون اقتصاد دیجیتال و حکمرانی داده در مجلس، روز دوشنبه ۲۸ آذرماه در خانه خلاق و مرکز نوآوری قوه مقننه برگزار می‌شود.

مرکز نوآوری مجلس در ماه‌های اخیر تلاش داشته پلی باشد میان نیازهای کسب‌وکارها و اکوسیستم نوآوری کشور با نمایندگان مجلس.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/snh1
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.