کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

ورود تپسی به پنج شهر جدید

گام دوم توسعه جغرافیایی

شرکت پیشگامان فناوری و دانش آرامیس معروف به تپسی از آغاز فعالیت در پنج شهر جدید در جهت تحقق برنامه توسعه جغرافیایی و اهداف بودجه اعلامی خبر داد و با توقف یک ساعته نماد، آماده بازگشایی شد.

بر این اساس، میلاد منشی‌پور، مدیرعامل تپسی اعلام کرد: «این شرکت در جهت تحقق برنامه توسعه جغرافیایی، طبق تصویب هیئت‌مدیره در مرحله دوم، فعالیت را در پنج شهر جدید بهشهر، نکا، زنجان، کاشان و سبزوار آغاز کرد. شروع فعالیت در شهرهای فوق در جهت اهداف بودجه بوده و تغییری در بودجه اعلام‌شده، ایجاد نخواهد شد.»

تپسی در مرحله اول برنامه توسعه‌ جغرافیایی ۱۱ شهر کرمانشاه، قزوین، اراک، گرگان، نیشابور، اردبیل، همدان، بجنورد، آمل، محمودآباد و نور را به حوزه خدمت‌رسانی‌ خود افزود.

حضور این شرکت در پنج شهر جدید از مرحله عملیاتی گذشته، ثبت‌نام راننده‌ها و مسافرها انجام شده‌ و خدمات‌رسانی آغاز شده است.

پیش‌تر تپسی درباره برنامه توسعه‌ای خود اعلام کرده بود قصد دارد تا پایان سال ۱۴۰۱، ۲۰ شهر را به گستره‌ خدمت‌رسانی اضافه کند که تا امروز ۱۸ شهر عملیاتی شده و اکنون تپسی در ۳۴ شهر فعال است. تعداد شهرهایی که این تاکسی اینترنتی در آن فعالیت دارد، نسبت به سال گذشته بیش از دو برابر رشد داشته است.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/kshw
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.