پرداخت اعتباری باعث افزایش ۴۱ درصدی کاربران تپسی شد

 سرویس پرداخت اعتباری تپسی باعث افزایش ۴۱ درصدی سفرهای کاربران در تپسی شده است.

آبان ماه امسال تاکسی اینترنتی تپسی، اعلام کرد امکان پرداخت اعتباری (BNPL) را به خدمات خود افزوده و آن را برای بخشی از کاربران خود فعال کرده است. سرویس پرداخت اعتباری تپسی این امکان را فراهم می‌کند که هر کاربر تا سقف ۴۰۰ هزار تومان از خدمات تپسی استفاده کرده و در پایان ماه به صورت یکجا هزینه سفرهای خود را پرداخت کند.

به گزارش روابط عمومی تپسی، ۲ ماه پس از ارائه این امکان، ۹۴ درصد از کاربرانی که برای استفاده از پرداخت اعتباری ثبت‌نام کرده‌اند، از آن استفاده کرده‌اند. همچنین، تعداد سفرهای کاربرانی که از امکان جدید پرداخت اعتباری استفاده کرده‌اند، ۴۱ درصد افزایش داشته است.

تاثیر مثبت این سرویس بر رفتار کاربران باعث شده است که تپسی، برنامه گسترش آن و افزایش تعداد کاربران استفاده‌کننده از آن را در دستور کار خود قرار بدهد.

به گفته تپسی این امکان که در حال حاضر فقط برای درخواست خودرو و پیک (اتوپیک و موتوپیک) فعال است، در آینده نزدیک در دیگر محصولات تپسی مانند  تپسی پک نیز قابل استفاده خواهد بود و کاربران این اپلیکیشن به زودی در سطح گسترده‌تری می‌توانند از خدمات پرداخت اعتباری  استفاده کنند.

نمایش لینک کوتاه
کپی لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/fjd0 کپی شد

مطلب قبلی

مطلب بعدی

مطالب پیشنهادی

ارسال یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شماره جدید هفته‌نامه کارنگ​

پربازدید‌ترین

جدید‌ترین

یک هدف صد مدیرعامل را زیر یک سقف جمع کرد

تأمین مالی جمعی؛ نوآوری مالی در مسیر تحول

«نماوا»، قربانی سووشون شد؟ توقیف سووشون، فیلتر نماوا