کارنگ رسانه اقتصاد نوآوری است. در کارنگ ما تلاش داریم کسبوکارهای نوآور ایرانی، استارتاپها، شرکتهای دانشبنیان و دیگر کسبوکارها کوچک و بزرگی که در بخشهای مختلف اقتصاد نوآوری در حال ارائه محصول و خدمت هستند را مورد بررسی قرار دهیم و از آینده صنعت، تولید، خدمات و دیگر بخشهای اقتصاد بگوییم. کارنگ رسانهای متعلق به بخش خصوصی ایران است.
پرداخت اعتباری باعث افزایش ۴۱ درصدی کاربران تپسی شد
سرویس پرداخت اعتباری تپسی باعث افزایش ۴۱ درصدی سفرهای کاربران در تپسی شده است.
آبان ماه امسال تاکسی اینترنتی تپسی، اعلام کرد امکان پرداخت اعتباری (BNPL) را به خدمات خود افزوده و آن را برای بخشی از کاربران خود فعال کرده است. سرویس پرداخت اعتباری تپسی این امکان را فراهم میکند که هر کاربر تا سقف ۴۰۰ هزار تومان از خدمات تپسی استفاده کرده و در پایان ماه به صورت یکجا هزینه سفرهای خود را پرداخت کند.
به گزارش روابط عمومی تپسی، ۲ ماه پس از ارائه این امکان، ۹۴ درصد از کاربرانی که برای استفاده از پرداخت اعتباری ثبتنام کردهاند، از آن استفاده کردهاند. همچنین، تعداد سفرهای کاربرانی که از امکان جدید پرداخت اعتباری استفاده کردهاند، ۴۱ درصد افزایش داشته است.
تاثیر مثبت این سرویس بر رفتار کاربران باعث شده است که تپسی، برنامه گسترش آن و افزایش تعداد کاربران استفادهکننده از آن را در دستور کار خود قرار بدهد.
به گفته تپسی این امکان که در حال حاضر فقط برای درخواست خودرو و پیک (اتوپیک و موتوپیک) فعال است، در آینده نزدیک در دیگر محصولات تپسی مانند تپسی پک نیز قابل استفاده خواهد بود و کاربران این اپلیکیشن به زودی در سطح گستردهتری میتوانند از خدمات پرداخت اعتباری استفاده کنند.