کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

قطع همکاری پردیس سینمایی کوروش با سینماتیکت

پردیس سینمایی کوروش واقع در مجتمع تجاری کوروش قطع همکاری خود را با سامانه بلیت‌فروشی «سینماتیکت» اعلام کرد. این مجموعه دلیل قطع همکاری خود با سینماتیکت را عدم تفاهم با سیاست‌گذاری‌های غیرکارشناسانه و جانبدارانه این سامانه معرفی کرده است. این قطع همکاری از ابتدای سال ۱۴۰۳ صورت گرفته است.

پردیس سینمایی کوروش اعلام کرده مخاطبان این مجموعه از این پس می‌توانند از طریق سایت ایران‌تیک به نشانی irantic.com و سایت رسمی پردیس سینمایی کوروش به آدرس kouroshcinema.com نسبت به تهیه بلیت فیلم‌ها و تئاترهای این مجموعه اقدام کنند.

سینماتیکت یکی از محصولات شرکت فن‌آوران ایده‌پرداز سرزمین هنر (صبا ایده) است. فیلیمو و آپارات ازجمله زیرمجموعه‌های این شرکت هستند. سینماتیکت با هدف اطلاع‌رسانی درباره اخبار و حواشی اکران سینماها و برنامه نمایش فیلم‌های سینمای ایران از اسفندماه ۱۳۹۰ راه‌اندازی شد. همچنین رزرو آنلاین بلیت در سینماهای ایران یکی از اهداف اساسی این وب‌سایت است.

این سامانه از ابتدای راه‌اندازی پردیس سینمایی کوروش اخبار این مجموعه را پوشش می‌داده و از روزهای ابتدایی راه‌اندازی پردیس کوروش همکاری خود را با این مجموعه آغاز کرده است. لازم به ذکر است که پردیس سینمایی کوروش از سال ۱۳۹۷ کار خود را با اکران «شهر موش‌ها» آغاز کرد.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/phho
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.