رسانه اقتصاد نوآوری ایران

کاردانو به پیش می‌تازد

ماه گذشته ۴۰۰ پروژه و ۱۰۰ هزار کیف پول جدید در شبکه کاردانو ساخته شده است

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

با وجود عملکرد ضعیف کاردانو در جذب کاربران بازار توکن‌های غیرمثلی (NFT) و برنامه‌های غیرمتمرکز، تعداد پروژه‌ها و کیف پول‌های جدید آن در یک ماه گذشته به‌طور چشم‌گیری افزایش یافته‌ است. چارلز هاسکینسون، بنیان‌گذار کاردانو می‌گوید به‌روزرسانی بعدی این شبکه که قرار است تا دو ماه دیگر انجام شود، می‌تواند شرایط کاردانو را بهتر از قبل کند.
به گزارش کوین‌تلگراف، فعالیت‌های مربوط به بلاکچین کاردانو به‌طور چشم‌گیری در حال افزایش بوده و تنها در یک ماه گذشته، ۴۰۰ پروژه و ۱۰۰ هزار آدرس جدید در این شبکه ساخته شده است. شرکت «این‌پوت اوت‌پوت» (IOHK)، توسعه‌دهنده بلاکچین کاردانو، در ۱۹ آوریل (۳۰ فروردین) در توییتر اعلام کرد حدود ۹۰۰ پروژه در حال ‌توسعه در شبکه کاردانو وجود دارد.

آن‌طور که پیداست، تعداد این پروژه‌ها در مقایسه با ۱۱ مارس (۲۰ اسفند ۱۴۰۰) ۴۰۰ مورد بیشتر شده است. در این تاریخ «تیم هریسون»، معاون نایب‌رئیس این‌پوت اوت‌پوت، در شبکه اجتماعی لینکدین اعلام کرده بود که ۵۰۰ پروژه در حال توسعه در این شبکه وجود دارد.

کاردانو یک بلاکچین غیرمتمرکز و عمومی است که از سازوکار اثبات سهام استفاده می‌کند. چارلز هاسکینسون، در سال ۲۰۱۷ و بعد از آنکه تیم اتریوم را به‌خاطر اختلافات پیش‌آمده در رابطه با مسیر آینده این ارز دیجیتال ترک کرد، توانست کاردانو را راه‌اندازی کند. این‌پوت اوت‌پوت با اشاره به برخی پیشرفت‌های مثبت کاردانو در ۱۰ روز گذشته، روی شش پروژه تأکید ویژه‌ای کرده است.

این پر وژه‌ها در زمینه‌های مختلفی از جمله معامله توکن‌ها و دیگر بخش‌های دیفای (DeFi) فعال هستند که بخشی از آنها وارد شبکه اصلی شده‌اند، تعدادی در شبکه‌های آزمایشی قرار دارند و برخی هم نسخه بتای برنامه خود را عرضه کرده‌اند.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/e531
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.