کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

کارنگ سی‌ویکم منتشر شد

به همراه اولین شماره از ضمیمه رمزارز

شماره سی‌ویکم هفته‌نامه کارنگ با عکس جلدی از بنیان‌گذاران دو کسب‌وکار هاست ایران و ابر دراک منتشر شد. در این شماره از کارنگ هاست ایران و ابردراک از همکاری مشترکشان برای گرفتن سهم بیشتر از بازار ابری ایران گفته‌اند. بازاری که در آن رقبای دیگری چون ابرآروان، ابر زس و… حضور دارند و در سال‌های اخیر با استقبال کسب‌وکارهای آنلاین رشد خیره‌کننده‌ای داشته است.

همچنین در کارنگ سی‌ویکم گزارش‌هایی از نشست‌های مهم خبری هفته گذشته منتشر شده است. ازجمله نشست دیجی‌کالا که در آن مدیران این کسب‌وکار بزرگ اینترنتی از گلایه‌ها و چالش‌های خود گفته‌اند. از جمله اینکه عده‌ای در دولت و حاکمیت از بزرگ شدن چنین کسب‌وکارهایی ناخشنودند و به هر شکلی تلاش می‌کنند پیش پای آن‌ها سنگ بیندازند. گزارش نشست خبری وزیر ارتباطات و البته کسب‌وکار ازکی از دیگر مطالب خبری این شماره کارنگ هستند.

گزارشی تصویری از دورهمی سالانه راه پرداخت، مصاحبه با بنیان‌گذار مجله گیلگمش که از معدود رسانه‌های چندزبانه حوزه گردشگری ایران است، صفحاتی برای تجارت اجتماعی در جهان، مصاحبه با هم‌بنیان‌گذار ازکی و… مطالب دیگر کارنگ را شکل داده‌اند.

رمزارز به شماره یک رسید

بعد از انتشار پیش‌شماره صفر ضمیمه «رمزارز» حالا این رسانه رسمی حوزه کریپتو به شماره یک رسیده و در کنار کارنگ سی‌ویکم منتشر و توزیع شده است. در این شماره با وحید والی که مدیرعامل هلدینگ نیک‌اندیش است مصاحبه‌ای تحلیلی انجام شده است. هلدینگی که یکی از مهم‌ترین زیرمجموعه‌هایش صرافی کوین‌نیک از بازیگران شناخته‌شده بازار رمزارز ایران محسوب می‌شود.

با والی در رمزارز که ضمیمه هفتگی کارنگ است درباره فرصت‌ها و چالش‌های این بازار صحبت شده و اینکه بازار رمزارزها تا پایان بهار ۲۰۲۲ به کدام سو می‌رود و کاربران ایرانی چه احتیاط‌هایی باید در آن بکنند.

دیگر گفتگوی تفصیلی این شماره رمزارز یا بنیامین عباسی است که این روزها مشغول بالا آوردن صرافی بیت‌مکس است. صرافی‌ای که با حمایت ماموت یکی از غول‌های صنعتی ایران راه خواهد افتاد.

رمزارز در شماره اول خود تحلیل‌هایی از بازار، رگولاتوری و چهره‌های مطرح جهانی حوزه رمزارز دارد.

کارنگ و رمزارز را از اینجا دانلود کنید.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/teih
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.