صدودومین شماره هفتهنامه کارنگ، ویژه الکامپ منتشر شد. در این شماره از کارنگ به پوشش کامل رویدادها و اتفاقات بیستوششمین دوره از این نمایشگاه پرداختهایم.
بیستوششمین دوره از نمایشگاه الکامپ که از چهارم تیرماه آغاز شده بود، در روز هشتم همین ماه به کار خود پایان داد. بر اساس آمار ارائهشده در نشست خبری سازمان نظام صنفی رایانهای تهران در اختتامیه نمایشگاه الکامپ، ۱۲۰ هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کردند. حدود ۴۸۰ شرکت هم در این نمایشگاه حضور داشتند.
این نمایشگاه میزبان ۷۰ مهمان خارجی در قالب ۴۰ شرکت از ۱۰ کشور جهان بود. بهعلاوه در این پنج روز بیش از ۱۵۰ نشست و سخنرانی برگزار شد و بیش از ۲۵۰ نفر از چهرههای تأثیرگذار در فضای صنفی و حوزه نوآوری در این برنامهها حضور داشتند. در الکامپاستیج هم به بیش از ۲۰ حوزه تخصصی مانند لجستیک، فینتک، بازی، بانک، بیمه، رمزارز، زنان، رگولاتوری و… پرداخته شد.
کارخانه نوآوری رسانه راهکار مسئولیت محتوای نمایشگاه الکامپ را بر عهده داشت. در این پنج روز چیزی در حدود ۲۵۰ چهره کسبوکاری و صنفی و فعال اکوسیستم نوآوری در حوزههای مختلف به گفتوگو با ما نشستند و از دغدغهها، مشکلات، کاستیها و دستاوردها گفتند. افزون بر این، پای صحبت بسیاری از شرکتهای حاضر در نمایشگاه در سطوح مختلف نشستیم و از نوآوریهایشان، چرایی حضورشان در الکامپ و… حرف زدیم.
ما تلاش کردیم از این فرصت کوتاهی که در الکامپ به ما داده شد استفاده کنیم تا چهرههای کسبوکاری را کنار هم بنشانیم تا در خلال گفتوگوها به این نتیجه برسند که جدای از رقابتهای کسبوکاری، لازم است با همافزایی و همصدایی تلاش کنند صدای خود را به گوش حاکمیت رسانده و مشکلات حوزه کسبوکاری خود را حل کنند.
متن کامل تمام پنلها، گفتوگوها، خبرها و گزارشهای الکامپ بیستوششم را در کارنگ صدودوم بخوانید.
کارنگ؛ امروز درباره فردا بخوانید.