کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

کارنگ صدودوم منتشر شد

صد‌و‌دومین شماره هفته‌نامه کارنگ، ویژه الکامپ منتشر شد. در این شماره از کارنگ به پوشش کامل رویدادها و اتفاقات بیست‌و‌ششمین دوره از این نمایشگاه پرداخته‌ایم.

بیست‌و‌ششمین دوره از نمایشگاه الکامپ که از چهارم تیرماه آغاز شده بود، در روز هشتم همین ماه به کار خود پایان داد. بر اساس آمار ارائه‌شده در نشست خبری سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران در اختتامیه نمایشگاه الکامپ، 120 هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کردند. حدود 480 شرکت هم در این نمایشگاه حضور داشتند.

این نمایشگاه میزبان 70 مهمان خارجی در قالب 40 شرکت از 10 کشور جهان بود. به‌علاوه در این پنج روز بیش از 150 نشست و سخنرانی برگزار شد و بیش از 250 نفر از چهره‌های تأثیرگذار در فضای صنفی و حوزه نوآوری در این برنامه‌ها حضور داشتند. در الکامپ‌استیج هم به بیش از 20 حوزه تخصصی مانند لجستیک، فین‌تک، بازی، بانک، بیمه، رمزارز، زنان، رگولاتوری و… پرداخته شد.

کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار مسئولیت محتوای نمایشگاه الکامپ را بر عهده داشت. در این پنج روز چیزی در حدود 250 چهره کسب‌وکاری و صنفی و فعال اکوسیستم نوآوری در حوزه‌های مختلف به گفت‌وگو با ما نشستند و از دغدغه‌ها، مشکلات، کاستی‌ها و دستاوردها گفتند. افزون بر این، پای صحبت بسیاری از شرکت‌های حاضر در نمایشگاه در سطوح مختلف نشستیم و از نوآوری‌هایشان، چرایی حضورشان در الکامپ و… حرف زدیم.

ما تلاش کردیم از این فرصت کوتاهی که در الکامپ به ما داده شد استفاده کنیم تا چهره‌های کسب‌وکاری را کنار هم بنشانیم تا در خلال گفت‌وگوها به این نتیجه برسند که جدای از رقابت‌های کسب‌وکاری، لازم است با هم‌افزایی و هم‌صدایی تلاش کنند صدای خود را به گوش حاکمیت رسانده و مشکلات حوزه کسب‌وکاری خود را حل کنند.

متن کامل تمام پنل‌ها، گفت‌وگوها، خبرها و گزارش‌های الکامپ بیست‌وششم را در کارنگ صدودوم بخوانید.

کارنگ؛ امروز درباره فردا بخوانید.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/o9uc
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.