کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

کارنگ هجدهم منتشر شد

با گفت‌وگوی مفصلی با امیرحسین راد، مدیرعامل نوبیتکس

کارنگ که رسانه اقتصاد نوآوری است به شماره هجدهم رسید. در این شماره که روی جلد آن عکسی از امیرحسین راد، مدیرعامل و هم بنیان‌گذار صرافی ارز دیجیتال نوبیتکس است مطالب، گزارش‌ها و مصاحبه‌های متنوعی منتشر شده است.
در داستان اصلی این شماره کارنگ، امیرحسین راد از خطرات و فرصت‌های رمزارزها برای ایرانی‌ها گفته و اینکه تا زمانی که مسئله رگولاتوری این فضا حل نشود، ابهام‌ها و مهم‌تر از همه خطرات آن پابرجا خواهند بود. راد خالی‌فروشی و ریسک بالای نگهداری دارایی‌های کاربران ایرانی در صرافی‌های خارجی که توسط برخی تازه‌واردهای این اکوسیستم در ایران ایجاد شده را هشداری می‌داند که همه فعالان رمزارز باید به آن توجه داشته باشند. داستان زندگی کسب‌وکاری راد، چشم‌اندازهای نوبیتکس و دستاوردهای این صرافی دیجیتال بخش دیگری از این مصاحبه بلند و چالشی است.
کارنگ در شماره تازه خود گفتگوی مفصلی را هم با مجید آنت مدیر مالی شیپور درباره نقدهایش بر سازوکارهای فرابورس منتشر کرده. مصاحبه‌ای که در بخش‌هایی از آن آنت می‌گوید مسائل امنیتی که درباره حضور سرمایه‌گذارهای خارجی در این استارتاپ‌ مطرح می‌کنند صرفا بهانه‌ای است برای تسهیل نکردن ورود این کسب‌وکارهای نوآور به بازار سرمایه. او البته خبرسازی‌ها و کشاندن پای روزنامه کیهان به این اکوسیستم برای فشار آوردن به مسئولان بازار سرمایه را محکوم می‌کند و می‌گوید شیپور هیچ‌وقت دست به چنین حربه‌هایی نخواهد برد.
گزارش نشست آنلاین استارتاپ‌های کشاورزی یک پرونده مفصل در صفحات داخلی کارنگ است. همینطور تحلیلی بر جایگاه فروشگاه زنجیره‌ای رفاه در بین 500 شرکت برتر ایران که با رشد زیادی همراه بوده است.
درد بی‌رقیبی مطلبی است تحلیلی و انتقادی در صفحه «تجربه کاربری» کارنگ درباره اینکه چطور اسنپ‌فود در خوش‌خیالی انحصار، ممکن است هم به خودش و هم به کاربرانش آسیب بزند!
گزارش‌ها و گفت‌وگوهای متنوع دیگری با نوآوران حوزه‌های فین‌تک، گردشگری، سلامت، زنان، شبکه‌های اجتماعی و طنز و حکمت کسب‌وکاری و… کارنگ هجدهم را حسابی متنوع و پرمحتوا کرده‌اند.
برای اشتراک به اینجا بروید.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/xnm4
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.