کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

کارنگ هشتم منتشر شد

هشتمین شماره از هفته‌نامه «کارنگ» با رویکرد اقتصاد نوآوری منتشر شد.

در این شماره گفت‌و‌گویی با مهدی شجاری انجام شده است؛ بلاگری که بیش از یک میلیون نفر صفحه «موبونیوز» او را در اینستاگرام دنبال می‌کنند و شجاری نیز با کمک تیمی حرفه‌ای در تلاش است محتوایی مناسب و مطلوب در حوزه موبایل و لوازم جانبی در اختیار آن‌ها بگذارد. او معتقد است اینستاگرام و یوتیوب فضای بسیاری برای کسانی دارند که می‌خواهند در حوزه‌های مختلف تولید محتوا کنند و کسب‌و‌کاری راه بیندازند.
همچنین در این شماره از کارنگ به مناسبت 22 تیرماه، روز ملی فناوری اطلاعات، صفحاتی به وضعیت سیاست‌گذاری در حوزه فناوری اطلاعات، موانع و چالش‌ها اختصاص یافته است. در این صفحات یادداشت‌ها و نظراتی از حسین اسلامی، فرهاد کرم‌زاده، آیدین عدالت، امیرمسعود اسکویی‌لر، علیرضا کشاورز و حمید بابادینیا را می‌خوانید.
مضاف بر این‌ها، هشتمین شماره کارنگ شامل مطالب متنوعی است که عبارتند از:

  • گزارشی از همکاری زر ماکارون با یک خرده‌فروش هلندی که 13 هزار فروشگاه در اروپا دارد
  • گفت‌و‌گو با جواد راستی، رئیس مرکز نوآوری صنایع سرگرمی اصفهان
  • گفت‌و‌گو با مهدیه شاهدی که توانسته در اینستاگرام برای زیورآلاتش بازار گسترده‌ای، از یزد تا پراگ، بیافریند
  • گفت‌و‌گو با آرمین کریمی، بنیان‌گذار استارتاپ نبض که از هوش مصنوعی در طراحی و ساخت تجهیزات پزشکی استفاده می‌کند
  • گفت‌و‌گو با جعفر محمدی درباره تأمین مالی جمعی در ایران و «دونگی» که کسب‌و‌کار او در این حوزه است
  • گفت‌و‌گو با فاطمه درویشی، بنیان‌گذار استارتاپ «زعفروش» که در حوزه کشاورزی فعال است و آرزوهای بزرگی برای کسب‌و‌کار کوچکش دارد
  • بررسی مشکلات صنعت چاپ و مقاومت این صنعت 500 ساله در برابر نوآوری
  • و ده‌ها گزارش، گفت‌و‌گو و یادداشت دیگر
لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/3p0n
2 نظرات
  1. فرشته می گوید

    نگفتید چطور میشه تهیه کرد 🤔😑

    1. رضا جمیلی می گوید

      سلام لطفا در سایت کارنگ به بخش اشتراک مراجعه کنید.

نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.