کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

کارنگ پنجاه‌وسوم منتشر شد

هفته‌نامه اقتصاد نوآوری ایران، کارنگ به پنجاه‌وسومین شماره خود رسید. تازه‌ترین شماره کارنگ با عکس جلدی از محمدرضا جمالی، مدیرعامل نبض‌افزار منتشرشده که همراه با گفت‌وگویی مفصل است.

جمالی‌ که در حوزه رگ‌تک فعال است، طی این سال‌ها با نگاه مبتنی بر توسعه پایدار و مهندسی صحیح تلاش کرده سطح کیفی خدمات را در حوزه‌های مختلف افزایش دهد و از هدر رفت منابع جلوگیری کند. مدیرعامل نبض‌افزار توضیح می‌دهد که هر وقت پای افزایش کیفیت به میان می‌آید، افراد تصور می‌کنند قرار است هزینه‌های مازاد انجام دهند، اما اگر این افزایش کیفیت با مدنظر قرار دادن ریسک عملیاتی باشد، باعث کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری خواهد شد.

کارنگ در شماره پنجاه‌وسوم خود گزارشی از دورهمی سالانه پادرو و سخنان پشوتن پورپزشک در مورد آینده و برنامه پادرو برای تمرکز بر کسب‌وکارهای کوچک و متوسط تهیه‌کرده است. در این گزارش به‌اندازه بازار تجارت اجتماعی در ایران و جهان، تعداد فروشندگان اینستاگرمی بازار ایران و همچنین آماری راجع به کسب‌وکار پادرو اشاره‌شده است.

در این شماره گفت‌وگویی با فرناز مجیدی، مؤسس مرکز کارآفرینی پله به پله داشتیم. مجید، این مرکز را با تمرکز بر آموزش زنان در مسیر ایجاد کسب‌وکار یا افزایش مهارت‌های شغلی ایجاد کرده است. مجید می‌گوید ما در پــی کامیابی‌های روزافزون شرکت‌ها و رفــع نیازهای جامعه کسب‌وکار زنان هستیم و دوست داریم این اتفاق بلندمدت و ماندگار باشد.

در این شماره، کارنگ گزارشی از برگزاری نشست خبری شــرکت توســعه تجــارت و فنــاوری تــارا و رونمایی از سرویس جدید این شرکت در حوزه  BNPL آماده کرده است. ســرویس اعتبار خــرد «الآن بخر، خرد خرد پرداخت کن» خدمت جدیدی اســت که شــرکت تــارا به کاربران ارائه می‌دهد.

در ضمیمه هفتگی «رمزارز» با افشار جوکار، مدیرعامل کوین‌نیک مارکت گفت‌وگو کردیم. جوکار می‌گوید ما در رسیدن به یک‌زبان مشترک مشکل‌داریم و این عمق فاجعه را نشان می‌دهد. ما هنوز نمی‌دانیم که ارزهای دیجیتال به چه عنوانی قرار است پذیرفته شوند. در این مورد اتفاق‌نظر وجود ندارد.

گزارش و تحلیل‌های دیگری هم در مورد نوسانات اخیر بیت‌کوین، کریستین بروان و علت رفتن او از رابین‌هود، اقدامات اخیر کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا در برخورد با ارزهای دیجیتال و متهم شــدن بایننــس بــه پول‌شویی در شماره بیست‌وسوم رمزارز می‌خوانید.

کارنگ و رمزارز را رایگان می‌توانید از اینجا دانلود کنید.

اشتراک هفته‌نامه نامه کارنگ را می‌توانید از اینجا دریافت کنید.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/78px
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.