کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

کارنگ پنجاه‌ویکم منتشر شد

هفته‌نامه اقتصاد نوآوری ایران، کارنگ به پنجاه‌ویکمین شماره خود رسید. تازه‌ترین شماره کارنگ با عکس جلدی از مجید دهبیدی‌پور، رییس پارک علم‌وفناوری دانشگاه شریف منتشرشده که همراه با گفت‌وگویی مفصل است.

در این گفت‌وگو دهبیدی‌پور درباره برنامه‌های این پارک و بررسی روندی که اکوسیستم نوآوری در چند سال گذشته طی کرده است، می‌گوید. رییس پارک علم‌وفناوری دانشگاه توضیح می‌دهد که همین‌طور که پیش می‌رویم، می‌بینیم نهادها نیازهایی ایجاد کرده‌اند که به ایجاد نهادهای جدیدی برای پاسخ به آن نیازها منجر شده است. من به این روند توسعه نهادی می‌گویم که البته همراه با نوآوری بوده است.

کارنگ در شماره پنجاه‌ویکم خود گزارشی از مهمانی اسنپ و رونمایی آن از بنیان‌گذارانش تهیه‌کرده است. در این گزارش تجربه ایاد الکسار و محمود فواز از راه‌اندازی استارتاپ و فرصت‌های بازار ایران می‌گویند.

در این شماره گفت‌وگویی با مرسده حیدری، هم بنیان‌گذار خانه طراحان مد خلاق داشتیم. حیدری در این گفت‌وگو در مورد صدماتی که قاچاق به کسب‌وکارها می‌زند صحبت می‌کند. او همچنین یادآور می‌شود که زنان می‌توانند با اعتمادبه‌نفس به جایگاهی بربر با مردان در صنعت پوشاک برسند.

در این شماره کارنگ گزارش جامعی از گردشگری ایران و آینده پیش روی آن‌ آماده کرده است. در این گزارش به این موضوع می‌پردازیم که چرا ما در این صنعت از رقبای منطقه جامانده‌ایم؟ این گزارش تحلیلی که از سایت فلایتیو تهیه‌شده است، آینده گردشگری ایران را در رقابت با کشورهای منطقه بررسی می‌کند.

در ضمیمه هفتگی «رمزارز» با هم‌بنیان‌گذار بیت‌پین، علی جهانی گفت‌وگو کردیم. جهانی می‌گوید در مورد رمزارزها فیلترینگ دوگانه است. هم امریکا ما را فیلتر کرده و هم ما سایت‌های رمزارزی خارجی را فیلتر کرده‌ایم و این یک تناقض بزرگ است.

در شماره بیست‌ویکم رمزارز گزارش و تحلیل‌های دیگری هم در مورد اهمیت آموزش پیش از مارکتینگ، سخنان رییس صندوق بین‌المللی پول در مورد سقوط ترا، عواقب رگولاسیون آمریکایی‌ها برای سرمایه‌گذاران و جهان غیرمتمرکز و فاز سوم تکامل جهان‌وب می‌خوانیم.

کارنگ و رمزارز را رایگان می‌توانید از سایت ما دانلود کنید.

برای دریافت نسخه کاغذی کارنگ و رمزارز کافی است در سایت ما مشترک شوید.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/uq35
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.