کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

کارنگ به شماره ۱۰۰ رسید

 هفته‌نامه «کارنگ» این هفته صدمین شماره خود را منتشر کرده است. هفته‌نامه اقتصاد نوآوری ایران که با تمرکز بر کسب‌وکارها، استارتاپ‌ها و چهره‌های نوآور ایران هر هفته یکشنبه‌ها منتشر می‌شود، این هفته جشن صدشمارگی خود را در یک ویژه‌نامه برگزار کرده است. شماره‌ ویژه کارنگ همان‌گونه که در تیتر اصلی آن آمده، درباره خود کارنگ است.

۷۷ چهره کسب‌وکاری و رسانه‌ای ایران در یادداشت‌هایی درباره کارنگ نوشته‌اند. درباره اینکه نقش یک رسانه در این اکوسیستم چیست و چالش‌های بقا، آن‌ هم در زمانه‌ای که اقتصاد و شرایط کشور در وضعیت خوبی قرار ندارد، کدام‌اند.

تمرکز اصلی این یادداشت‌ها بر اهمیت کار رسانه‌ای در فضایی است که هم بسیاری از مفاهیم آن تازه هستند و هم چهره‌های جوان کسب‌وکاری مهم‌ترین فعالان این عرصه‌اند؛ فضایی که به‌خصوص در یکی، دو سال اخیر به‌شدت زیر فشار تصمیم‌های رگولاتوری بوده و برای بقا و رشد نیازمند گفت‌وگو و همگرایی اکوسیستمی است.

مدیران هفته‌نامه کارنگ هم در این شماره ویژه از مسیری که تا اینجا طی کرده‌اند و چشم‌انداز رسانه‌ای خود در اکوسیستم نوآوری ایران نوشته‌اند. از اینکه محصولات جدید کارنگ و «راه‌کار» چیست و در ادامه راه چه برنامه‌های توسعه‌ای خواهند داشت.

کارنگ شماره صد یک کارنگ ویژه است. برای اینکه بدانید چهره‌های مختلف اکوسیستم نوآوری کشور درباره کارنگ چه می‌گویند و چگونه فکر می‌کنند، این شماره خاص را از دست ندهید.

کارنگ؛ امروز درباره فردا بخوانید.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/89aq
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.