کسب گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان توسط هلدینگ دکا برای دومین سال متوالی

هلدینگ دکا برای دومین سال متوالی گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان را دریافت کرد.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ دکا، این گواهینامه در بیست‌و‌سومین همایش ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، معاون وزیر و رئیس سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان به هومن پشنگیان، مدیرعامل هلدینگ دکا اعطا شد.

مدیرعامل هلدینگ دکا با تأکید بر اولویت حقوق مشتری، رضایت مشتری و اعتماد مصرف‌کننده در کلیه فرآیندهای این مجموعه گفت: «دکا خود را در معرض ارزیابی دقیق سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان قرار داد و از این پس مسئولیت سنگین‌تری نسبت به مخاطبان خود دارد.»

هومن پشنگیان کسب این افتخار را ارزشمندترین جایزه برای دکا دانست‌ و تصریح کرد: «این گواهینامه نشان از رضایت و اعتماد مشتریان دارد و مسئولیت دکا را در این زمینه دشوارتر و حساس‌تر می‌کند.»

او ادامه داد: «هلدینگ دکا از طریق خدمات خود مانند هوم‌دلیوری (تحویل کالا در محل مصرف‌کننده) به طور مستقیم با مصرف‌کننده نهایی در ارتباط است و کامل‌ترین و گسترده‌ترین شبکه‌ تحویل کالا را در کشور داراست. خوشحالیم که دکا در این زمینه اعتماد و رضایت بالای مشتریان را کسب کرده است.»

لازم به ذکر است دکا، مجموعه‌ای تخصصی در ارائه خدمات ۳۶۰ درجه و خدمات یکپارچه و نوین لجستیکی به کل زنجیره تأمین است.

نمایش لینک کوتاه
کپی لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/jmkt کپی شد

مطلب قبلی

مطلب بعدی

مطالب پیشنهادی

ارسال یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شماره جدید هفته‌نامه کارنگ​

پربازدید‌ترین

جدید‌ترین

یک هدف صد مدیرعامل را زیر یک سقف جمع کرد

تأمین مالی جمعی؛ نوآوری مالی در مسیر تحول

«نماوا»، قربانی سووشون شد؟ توقیف سووشون، فیلتر نماوا