کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

گزارش تصویری بخش نمایشگاه سومین رویداد ۹ ژانویه / در روز اول چه گذشت؟

در روز اول چه گذشت؟ رویداد ۹ ژانویه با محوریت کسب‌وکارها و فعالان حوزه رمزارز، بلاکچین و دارایی دیجیتال ایران هرساله ۱۹ دی‌ماه برگزار می‌شود.

این رویداد در سال‌های گذشته به یکی از مهم‌ترین دورهمی‌های اکوسیستم رمزارز و دارایی دیجیتال ایران تبدیل شده و امروز اولین روز از سومین دوره آن برگزار و با استقبال گرم فعالان، کارشناسان و مدیران این حوزه همراه شد.

اولین روز از رویداد دوروزه ۹ ژانویه در مرکز همایش‌های کتابخانه ملی فعالیت خود را از ساعت ۸ صبح آغاز کرد و افتتاحیه آن ساعت ۱۰ شروع شد. سومین رویداد ۹ ژانویه تفاوت‌هایی با دو دوره قبل خود دارد و بخش‌هایی ازجمله کاریابی، جایزه، کارگاه‌ و البته نمایشگاه به آن اضافه شده است. در بخش نمایشگاهی این رویداد که عمده شبکه‌سازی‌ها در آن انجام می‌شود، 5 شرکت، غرفه و چندین شرکت کانتر دارند.

در بخش نمایشگاهی این رویداد فعالان اکوسیستم رمزارز، بلاکچین و دارایی دیجیتال کشور با نمایندگانی از بخش دولتی و خصوصی فرصت دیدار یافتند و به تعامل و گفت‌وگو درباره وضعیت فعلی کسب‌وکارهای این حوزه و آینده آن پرداختند. در ادامه گزارش تصویری از روز اول بخش نمایشگاهی این رویداد را مشاهده می‌کنید.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/xssh
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.