کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

گزارش کارنگ از یک شرکت‌ حوزه فناوری اطلاعات حاضر در جیتکس 2023 / آن‌پسیو؛ به دنبال انقلاب در دنیای فناوری

امروز دومین روز از برگزاری نمایشگاه بین‌المللی جیتکس است و بزرگان صنعت فناوری اطلاعات از سراسر جهان گرد هم آمده‌اند. کسب‌وکارهای بسیاری در این نمایشگاه حضور پیدا کرده‌اند تا محصولات و نوآوری‌های خود را به نمایش بگذارند. یکی از شرکت‌هایی که در این میان جالب توجه به نظر می‌رسد، «آن‌پسیو» (ONPASSIVE)، یک شرکت جهانی در حوزه فناوری هوش مصنوعی است که در توسعه محصولات نرم‌افزاری تخصص دارد و این محصولات را به‌عنوان سرویس به مشتریانش در تمام دنیا ارائه می‌دهد. آن‌پسیو نیز مانند دیگر کسب‌وکارها مشتاق تعامل با رهبران صنعت و علاقه‌مندان به فناوری، تبادل ایده و بررسی آخرین روندهای این صنعت است. هدف آن‌پسیو از شرکت در جیتکس تقویت همکاری‌ها در جهت جابه‌جایی مرزهای هوش مصنوعی و فناوری عنوان شده است.

آن‌پسیو، از پیشرفته‌ترین فناوری‌های نرم‌افزار هوش مصنوعی برای ایجاد راه‌حل‌های نوآورانه استفاده می‌کند تا مزیت رقابتی متمایز و دیدگاه‌های تازه‌ای را برای کسب‌وکارهایی که با چالش‌های پیچیده در حوزه فناوری مواجه هستند، فراهم کند. این شرکت در واقع مجموعه گسترده‌ای از محصولات و راه‌حل‌های هوش مصنوعی در جهت ایجاد تحول دیجیتال برای مشاغل در سراسر جهان ارائه می‌دهد. این مجموعه در توسعه محصولات نوآورانه و استراتژی‌های تحول دیجیتالی تخصص دارد که کسب‌وکارها را قادر می‌سازد مدل‌های عملیاتی خود را بازتعریف کنند و کارایی عملیاتی خود را افزایش دهند و بدین ترتیب تجربیات استثنایی به مشتری ارائه دهند. هدف آن‌پسیو باز کردن پتانسیل کامل راه‌حل‌های انقلابی فناوری هوش مصنوعی است.

آن‌پسیو، یک پلتفرم دیجیتال جدید است که کاربران می‌توانند در آن برای دریافت راه‌حل‌های دیجیتالی از طریق مدل کسب‌وکاری نرم‌افزار به‌عنوان سرویس (SaaS) ثبت‌نام کنند. مأموریت اصلی این شرکت ارائه طیف گسترده‌ای از محصولات و راه‌حل‌های هوش مصنوعی برای متحول کردن شرکت‌های دیجیتال جهانی است. آن‌پسیو به گونه‌ای طراحی شده که به کاربران امکان دسترسی آسان به مجموعه متنوعی از راه‌حل‌های هوشمند را بدهد.

 دفتر مرکزی آن‌پسیو تکنولوژیز در دوبی قرار دارد. این شرکت دفاتری هم در ایالات متحده، هند، مصر و سنگاپور دارد.

مهندس محمد کمال، مدیرعامل آن‌پسیو، در مورد حضورش در جیتکس می‌گوید: «ما مشتاقانه منتظر حضور در نمایشگاه جیتکس و نمایش محصولات فناورانه خود بودیم. هدف ما این است که با محصولات باکیفیتی که داریم مخاطبان و بازدیدکنندگان، ازجمله نهادهای دولتی و خصوصی و همچنین تمامی علاقه‌مندان به فناوری را تحت تأثیر قرار دهیم.»

 محمد نزال، مدیر ارشد بازاریابی آن‌پسیو نیز اظهار می‌دارد: «ما از طریق فناوری‌ها و محصولات پیشرفته خود به دنبال بهبود و تسهیل عملیات برای شرکت‌های کوچک، متوسط و بزرگ، توسعه ابزارهای بازاریابی، مدیریت روابط با مشتری در زمینه اتوماسیون و تحول دیجیتال هستیم. کانال‌های ارتباطی، مدیریت فرایندهای کسب‌وکار، ابزارهای زیرساخت کسب‌وکار با آخرین پیشرفت‌های فناوری و هوش مصنوعی پشتیبانی می‌شوند.»


آن‌پسیو؛ مدعی آینده اینترنت


شعار تیم آن‌پسیو این است که ما آینده اینترنت هستیم. همان‌طور که اشاره شد آن‌پسیو ابزارها و برنامه‌های کاربردی مبتنی بر فناوری هوش مصنوعی را به صاحبان مشاغل و کارآفرینان ارائه می‌دهد. هدف اصلی آن‌پسیو کمک به کسب‌وکارهایی است که با ایجاد و معرفی راه‌حل‌های فناوری پیشرفته مبتنی بر هوش مصنوعی در تلاش برای نوآوری هستند. این شرکت مدعی است محصولات مبتنی بر هوش مصنوعی آن برای افزایش بهره‌وری، تسهیل تصمیم‌گیری بهتر و ساده‌سازی رویه‌های تجاری چالش‌برانگیز ساخته شده‌اند. آن‌پسیو تلاش دارد که به تبدیل مشاغل متعارف به نهادهای نوآورانه و کارآمد کمک کند. این مجموعه ادعا دارد که با استفاده از قدرت هوش مصنوعی و ارائه نتایج فراتر از انتظارات، به کسب‌وکارها کمک می‌کند جلوتر از منحنی باشند. به باور آن‌پسیو هر کسب‌وکاری منحصربه‌فرد است، بنابراین راه‌حل‌های متناسب با نیازهای مشتریانش ارائه می‌دهد.


 آن‌پسیو و محصولات مبتنی بر هوش مصنوعی


 آن‌پسیو از هوش مصنوعی برای پیش‌بردن نوآوری و افزایش کارایی در صنایع استفاده می‌کند. در همین راستا و با درنظرگرفتن هوش مصنوعی، آن‌پسیو چندین محصول مبتنی بر هوش مصنوعی را برای تسهیل عملیات تجاری برای شرکت‌های زیادی توسعه داده است.

 اوکانکت (OCONNECT) یکی از محصولات آن‌پسیو و یک پلتفرم وب کنفرانس پیشرفته برای شرکت‌های کوچک و بزرگ است. اوکانکت برگزاری کنفرانس‌های ویدئویی یکپارچه را تسهیل می‌کند و دارای ویژگی‌های منحصربه‌فرد و موردنیاز شرکت‌هاست. برای مثال قابلیت به‌اشتراک‌گذاری فوری در اوکانکت امکان همکاری مجازی بی‌عیب و نقصی را در سراسر جهان فراهم می‌کند. لازم به ذکر است که اوکانکت در گوگل‌پلی و اپ‌استور در دسترس است.

 اوترکر (OTRACKER) نیز از دیگر محصولات آن‌پسیو است. این محصول ابزاری برای تجزیه‌وتحلیل وب است و داده‌ها را کنترل می‌کند. اوترکر از فناوری پیشرفته هوش مصنوعی برای ارائه تجزیه‌وتحلیل جامع و بینش عملی استفاده می‌کند. این محصول به درک عملکرد وب‌سایت و رفتار کاربران کمک می‌کند و از این طریق سازمان‌ها می‌توانند در محیط رقابتی دیجیتالی امروزی راحت‌تر دوام بیاورند.

 افزون بر این، آن‌پسیو محصولاتی را هم برنامه‌ریزی کرده که قرار است در آینده ارائه دهد. برای مثال یکی از این محصولات آن اووریفای (OVERIFY) است که برای همه نوع کسب‌وکاری کاربرد دارد. این محصول دارای مدل‌های مبتنی بر شبکه عصبی عمیق برای تشخیص چهره است. همچنین اووریفای تکنیک اوسی‌آر را با دقت 99 درصد ارائه می‌دهد.

 اوپال (OPAL) نیز از محصولات آینده آن‌پسیو و یک ابزار ارتباطی مبتنی بر هوش مصنوعی است که کاربران می‌توانند با استفاده از آن به‌راحتی فایل‌ها را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارند و از طریق آن بحث‌های باز داشته باشند. این ابزار ارزشمند برای ارتباطات تجاری مفید است و با ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود به ساده‌سازی و سازماندهی تمام فرایندها کمک می‌کند.

اودسک (ODESK) هم محصولی است که آن‌پسیو قرار است به‌زودی از آن رونمایی کند. اودسک یک راه‌حل خلاقانه سی‌آر‌ام مبتنی بر هوش مصنوعی است. این محصول برای متحول کردن عملیات تجاری و باز کردن پتانسیل واقعی سازمان‌ها طراحی شده است. با طیف وسیعی از ویژگی‌های قدرتمند، اودسک وظایف ضروری را ساده می‌کند و بهره‌وری را در بخش‌های مختلف افزایش می‌دهد.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/09k5
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.