کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

گفت‌و‌گو با مدیرعامل کوینینو / می‌خواهیم به پلتفرمی برای ارائه خدمات جدید مالی و رمزارزی تبدیل شویم

گفت‌و‌گو با مدیرعامل کوینینو درباره خدماتی که قرار است در نمایشگاه الکامپ رونمایی کند

اگرچه مدت‌زمان زیادی از ظهور رمزارزها نمی‌گذرد، اما رشد و گسترش این صنعت با چنان سرعت بالایی همراه است که هر روز شاهد اتفاق‌هایی جدید در این صنعت هستیم. کوینینو یکی از شرکت‌های فعال در عرصه رمزارز است که بنیان‌گذاران آن قصد دارند با تکیه بر تجربه‌هایی که پیش از این در بازارهای مختلف مالی و رمزارزی داشته‌اند، فعالیت صرافی آنلاین خود را توسعه داده و به یک پلتفرم ارائه‌دهنده خدمات مالی در حوزه رمزارزها تبدیل شوند. با جمشید عباسپور، مدیرعامل کوینینو درباره خدمات جدید این مجموعه که در الکامپ رونمایی می‌شود، گفت‌وگو کرده‌ایم.

برای رویداد الکامپ امسال چه برنامه‌هایی دارید؟

در الکامپ امسال سرویس‌های جدیدی را معرفی می‌کنیم که سعی کرده‌ایم متناسب با فضای این روزهای مالی و اقتصادی کشور باشد؛ شرایطی که مردم در آن به‌دنبال کسب درآمد‌های دلاری هستند و نیز تلاش می‌کنند سرمایه‌شان را در مقابل نوسانات قیمت ارز، حفظ کرده و کسب سود کنند. خدمات ما در حوزه سرمایه‌گذاری شامل سه طرح پایه، مدت‌دار و مشارکت در ترید است.

تفاوت این طرح‌ها با یکدیگر چیست و شرایط هر کدام به چه صورت است؟

ما در حال حاضر در این طرح‌ها فقط روی ارز تتر تمرکز کرده‌ایم. در طرح پایه ما برای کاربرانی که حداقل یکصد تتر (معادل یکصد دلار) و بیشتر از آن سرمایه نزد ما داشته باشند، با تأیید کاربر، یک سود ماه‌شمار که به‌صورت پلکانی افزایش پیدا می‌کند، در نظر گرفته‌ایم. در مجموع، مقدار این سود برای یک سال ۱۰ درصد خواهد بود که نسبت به بازارها و سایت‌های جهانی هم عدد بالایی است.

در طرح مدت‌دار ما کاربر می‌تواند بازه سرمایه‌گذاری را از سه ماه (کوتاه‌مدت)  تا دو سال (بلندمدت) انتخاب کند و ما بر اساس بازه زمانی و مبلغ مورد نظرش موظف هستیم که یک سود ماهیانه مشخص به کاربر پرداخت کنیم. حداقل سرمایه لازم برای طرح بلندمدت را ۲۰ هزار تتر در نظر گرفته‌ایم. سودی که برای طرح بلندمدت در نظر گرفته‌ایم، بسته به بازه زمانی و مبلغ که کاربر انتخاب می‌کند، از سالیانه ۱۰ درصد تا ۲۰ درصد متغیر خواهد بود. ویژگی طرح پایه و بلندمدت این است که در آن هم اصل پول و هم سود آن به‌صورت تضمینی نزد ما حفظ می‌شود. همچنین کاربر می‌تواند هر زمان که خواست پولش را برداشت کند؛ بدون اینکه پول قفل شود.

طرح دیگری که داریم، مشارکت در ترید است. این طرح برای افرادی است که دوست دارند با افزایش ریسک سرمایه‌گذاری به سود بیشتری دست یابند. البته در این طرح امکان ضرر در اصل سرمایه نیز وجود دارد. جزئیات بیشتر این طرح‌ها در سایت کوینینو موجود است.

به‌جز حوزه سرمایه‌گذاری آیا خدمات دیگری نیز در الکامپ معرفی خواهید کرد؟

یک سرویس دیگر هم داریم که به‌صورت یک مسابقه دائمی راه‌اندازی خواهد شد و در آن بدون قرعه‌کشی به افرادی که در هر ماه بیشترین حجم ترید را روی وب‌سایت ما داشته باشند، به‌صورت ماهیانه جایزه‌ای که از قبل مشخص شده، تعلق خواهد گرفت. برای بعد از الکامپ هم این چشم‌انداز را داریم که بتوانیم هر دو ماه یک قابلیت و سرویس مالی جدید به وب‌سایت‌مان اضافه کنیم. ما به‌دنبال این هستیم که از یک صرافی رمزارز به یک پلتفرم خدمات مالی و رمزارزی تبدیل شویم و خدمات مالی متنوعی را به کاربران کوینینو ارائه دهیم. در حال حاضر دو سرویس از ۲۰ سرویسی را که مدنظر داریم، در نمایشگاه الکامپ رونمایی خواهیم کرد.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/0czb
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.